Hoi daar,
Voor de liefhebber die nog wat onderdelen nodig heeft:
Maandag heb ik 2 rangeroverassen gekocht op een sloperij.Op die rangerover zitten nog meer delen.
het is een LHD 2 deurs classic range van een wat ouder type denk ik.
wat zit erop...oa:
*V8 motor zo te zien compleet
*stuurhuis(heb niet naar gekeken of bekrachtigd of niet)
*Versnellingsbak(ik dacht 4bak)
*tussenbak
*chassis in behoorlijk goede staat(wat ik dr van zien kon zit achter een klein gaatje in langsligger,stelt niks voor.achterbalk goed)
*trekhaak
de propshafts hadden ze al eens eerder doorgesneden zo te zien maar de over gebleven stompen heb ik mee gekregen.
en verders hebben ze de reaktie stangen afgebrand om de assen dr onderweg te krijgen.die gast had natuurlijk ook niet veel zin om die roestige bouten los te draaien.In het chassis is niet gesneden,verder alles gewoon losgedraaid.
De body kun je niks meer mee,zit nog een linkerdeur in met een deuk onder de sierstrip en de motorkap daar wil niemand meer mee rondrijden(lijkt alsof er een nijlpaard op gezeten heeft)
klokjes zitter er ook niet meer in dacht ik.
Ze zullen hem inmiddels wel helemaal weer achter in de linkerhoek van het terrein gezet hebben neem ik aan.
Aangezien je hier op de site geen reklame mag maken moet je mij maar even mailen als je interesse hebt ,dan geef ik via mail het adres en het telefoonnummer door van de desbetreffende sloperij.
Het is in het zuiden
TIP: ik weet nog classic range delen te koop
Re: TIP: ik weet nog classic range delen te koop
Dit kan ook:
hendrik bluebox weet complete rangerovers te staan voor 500 en Rolandrover weet complete rangeroverassen te koop voor 80 euro
groet, tom
[www.prikpagina.nl]
hendrik bluebox weet complete rangerovers te staan voor 500 en Rolandrover weet complete rangeroverassen te koop voor 80 euro

groet, tom
[www.prikpagina.nl]
Volgens mij mag je reclame maken zoveel je wilt, wij, dus ook jij, als lezers kunnen dan alleen door een klikje rechtsonder kenbaar maken wat we als ongewenste reclame zien.
Tips van deze aard mogen wat mij betrefd gerust een naam vernoemen.
Groet, Wilberth
Tips van deze aard mogen wat mij betrefd gerust een naam vernoemen.
Groet, Wilberth
hoi wilberth
ik heb contact gehad met de sloper en heb vernomen dat de rest van de auto vandaag verkocht is.Misschien aan een van de mensen die mij een mailtje stuurden maar dat weet ik niet zeker.
dus tel nummer geven heeft geen zin meer.
vr.groet, tom
ik heb contact gehad met de sloper en heb vernomen dat de rest van de auto vandaag verkocht is.Misschien aan een van de mensen die mij een mailtje stuurden maar dat weet ik niet zeker.
dus tel nummer geven heeft geen zin meer.
vr.groet, tom