Terreinrijden in Limburg...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart

Terreinrijden in Limburg...

Bericht door Bart »

Partner en ik zijn gisteren weer wezen spelen in een groeve in Limburg.

Nadat ik mijn lier zaterdag (tijdens een berging) nog heb moeten repareren, heb ik deze zondag uitgebreid kunnen uitproberen.

Natuurlijk hebben wij ook van dit evenment weer behoorlijk wat foto's gemaak; deze zijn weer te zien op onderstaande link....

[bart5653.fotopic.net]

Groet, Partner & Bart.
Larosaurus

Re: Terreinrijden in Limburg...

Bericht door Larosaurus »

Is dat de sigranogroeve landgraaf?
Probeer ook eens de groeve bij Wonck, net over de grens bij Maastricht. Is moddergroeve met redelijk diepe doorwadingen en spannende beklimmingen cq afdalingen. Ieder weekend weer opnieuw een feest. Ingang is even zoeken, kan ik wel uitleggen.
Ron Vollenga

Locatie voor Prikkersdag???

Bericht door Ron Vollenga »

Hallo Partner & Bart,

Wat een gave locatie!!! Lijkt me leuk om daar eens rond te rijden...

Heb even wat berichtjes gemist, maar kan zo iets dienen voor de volgende prikkersdag?

Groetjes,

Ron.
Bart

Bericht door Bart »

Je bedoelt waarschijnlijk de groeve in Lixhe, net buiten Maastricht...
Bij de grensovergang rechts af etc...etc...

Of weet je nog een groeve in die buurt?

Bart
Guido Batens

Bericht door Guido Batens »

Ik ben zelf een tijdje terug ook in Wonk (Lixhe) geweest....
Wordt het daar nog steeds oogluikend toegestaan?

Was inderdaad een erg gaaf terrein...
Guido Batens

He Bart, ik ben wel de laatste keer met 4x4 limburg in Geilenkirchen geweest... Was ook erg leuk..

Waar woon je zelf? ook in Limburg?

Guido Batens
Robert SIII 88

Bericht door Robert SIII 88 »

Is inderdaad in de buurt van Lixhe, ben er meer dan regelmatig, als je je fatsoen houdt heb je niets te vrezen, maar als je op de route ernaartoe zoals recentelijk gebeurt door een halvegare een half maisveld vernield en een boer z'n inkomsten op het spel zet wordt het wat moeilijker. Ik heb er zelf nog nooit gendarmerie gezien.
larosaurus

Bericht door larosaurus »

Is inderdaad in de buurt van Lixhe, ben er meer dan regelmatig, als je je fatsoen houdt heb je niets te vrezen, maar als je op de route ernaartoe zoals recentelijk gebeurt door een halvegare een half maisveld vernield en een boer z'n inkomsten op het spel zet wordt het wat moeilijker. Ik heb er zelf nog nooit gendarmerie gezien.
larosaurus

Re: Locatie voor Prikkersdag???

Bericht door larosaurus »

Kan een leuke locatie zijn, maar om 200 auto's teherbergen is het aan de kleine kant.
Bart

Bericht door Bart »

Ha, Guido,

Nee, zelf woon ik niet in Limland maar ben wel bestuurslid van 4x4 Limburg....
Ben je dit jaar in Geilenkirchen geweest? Ik kon toen helaas niet komen omdat mijn "Partner" mij in de steek had gelaten...haar hart had het begeven...M\maar da's ook weer opgelost!

Bart, uit Brabant
Guido Batens

Ja ben daar geweest... Beviel erg goed. Een gezellige club en erg goed geregeld allemaal. Mijn 110 gaat nu uit elkaar voor renovatie/revisie. Als doe boel over een tijdje weer in elkaar zit ben ik zeker van plan lid te worden van 4x4 Limburg....

Groet en vast tot ziens...

Guido
Plaats reactie