Op 5 mei 2005 worden we weer uitgenodigd door de Oranje Vereniging van Voorhout. Net zoals de twee voorgaande jaren (2000 en 1995) nodigen ze ons weer uit om samen met hun er een gezellige dag van te maken.
De onderdelen van de dag zullen bestaan uit een rondgang met oud strijders, het uitdelen van "Zweeds witbrood", binnen brengen van het bevrijdingsvuur, rondritjes met de jeugd, korte parade met intocht van Keep Them Rolling en een static show.
De gehele dag ben je dus in touw maar er is genoeg gelegenheid om op een terrasje te zitten en Land Rover Proat te hebben met je collega rijders.
Welke LR's zijn er welkom? Het liefst de militaire uitvoeringen maar ook de pick up's, de oudere typen (serie 1) en open wagens zijn welkom. Versier je wagen feestelijk voor deze dag!
Wat bied de Oranje Vereniging jouw? Een onvergetelijke dag, gastvrijheid, een hapje en drankjes, een tastbare herinnering en een brandstof vergoeding van 30 euro per voertuig.
Voor degene die van ver moeten komen is er ook een gelegenheid om gratis te kamperen op een nabij gelegen camping.
Zie je het helemaal zitten geef je dan zo snel mogelijk op via email of bel Henk Geerlings op 0645196438.
Groeten en totziens in Voorhout!!!!!!!!!!!
Neef Henk
5 mei in Voorhout
Re: 5 mei in Voorhout
beste henk,
gelden er op die dag de normale regels?
of tolereert men personen achter in belasting vrij grijs?
dan ga ik proberen of met de 101fc ambu of d4e 88lw te komen,
we hebben het er nog wel over, voor de definitieve afspraken.
groetsels,
Arjan Wilbie
gelden er op die dag de normale regels?
of tolereert men personen achter in belasting vrij grijs?
dan ga ik proberen of met de 101fc ambu of d4e 88lw te komen,
we hebben het er nog wel over, voor de definitieve afspraken.
groetsels,
Arjan Wilbie
Alle andere jaren werd door de plaatselijke politie een oogje in het zeil gehouden. Ze deden dus niet moeilijk over het "vervoer" van mensen in de laadbak of een grijs kenteken LR. Er wordt ook stapvoets gereden door een bepaald stuk van het dorp waarbij de veiligheid van de kinderen hoog in het vaandel staat.
Voor de mee rijdende kinderen is het wel het leukst als ze goed kunnen rondkijken dus liever niet een dichte ambulance van 40 graden celcius van binnen.
Mail maar als je wilt komen, dan stuur ik je alle info op.
Groeten neef Henk
Voor de mee rijdende kinderen is het wel het leukst als ze goed kunnen rondkijken dus liever niet een dichte ambulance van 40 graden celcius van binnen.
Mail maar als je wilt komen, dan stuur ik je alle info op.
Groeten neef Henk
het moet wel een mooie optocht worden,
dus ik schrijf in:
ik in 109 S2a benzine (open wagen zonder deurtopjes)
mijn pa in 88 S3 met wederom open inrichting.
kindertjes moeten zacht zitten, dus een lap schuimrubber word er wel in gemaakt.
mijn adres is
A.Wilbie
Vivaldi str. 15
1962 EZ
Heemskerk
dus ik schrijf in:
ik in 109 S2a benzine (open wagen zonder deurtopjes)
mijn pa in 88 S3 met wederom open inrichting.
kindertjes moeten zacht zitten, dus een lap schuimrubber word er wel in gemaakt.
mijn adres is
A.Wilbie
Vivaldi str. 15
1962 EZ
Heemskerk