31 juli

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Richard 110 V8

31 juli

Bericht door Richard 110 V8 »

31 juli 2005 is de laatste dag voordat heel wat landrovers de schorsing in gaan.en zoniet dan vanaf die datum behoorlijk diep in de buidel moeten tasten.
Is het mischien mogenlijk die dag wat te organiseren (in kolone door Den-Haag of zo) niet eens als protest (het kwaad is al geschied) maar meer om te laten zien dat landrover niet echt een luxe gezinsauto is. Dat de landrover meer als hobby wordt gereden, en dat deze hobby nu voor velen niet meer betaalbaar is.

Gr Richard
Moe

Moe wordt ik ervan

Bericht door Moe »

Moe wordt ik van dat telkens grijskenteken gezeur!
edwarddonkers

Re: Moe wordt ik ervan

Bericht door edwarddonkers »

LevensMOE?
Moe

Bericht door Moe »

Dat nog net niet, maar wel heeeel erg moe........
Fendric

Bericht door Fendric »

Dan maar hopen dat dit kabinet valt.... Is die (concept)wet tenminste ook van de baan, want die kan dan niet meer worden behandeld door de 1e Kamer en de Raad van State... :-)

En wat die 1e Kamer betreft: dat zegt blijkbaar ook niet zoveel meer... :-)
Richard 110 V8

Ik probeer juist van de nood een deugt te maken.
of word je van kolone rijden ook moe !
Jeroen van Gestel

Moe van de overheid

Bericht door Jeroen van Gestel »

En ik wordt moet van de overheid!

Ik begrijp best dat er lezers op dit prikbord zijn met een geel kenteken en die denken "alweer een posting over het afschaffen van het grijze kenteken", maar voor vele Laro-rijders is dit nu eenmaal een hot-item. Op dit Prikbord is ons hart tenminste nog te luchten.

Je hoeft de berichten toch niet te lezen en als je ze dan leest en zo'n opmerking wilt maken, zet dan ook je naam eronder.

Jeroen van Gestel
Alex de witte/Grizzly

Re: Moe van de overheid

Bericht door Alex de witte/Grizzly »

bing jeroen ben ik helemaal voor als je commentaar heb t dat mag is ook goed voor een discussie maar wees dan wel zo beleefd om je naam erbij te zetten er komt echt geen lynchpartij

mvg

Alex / Grizzly

[www.lr-discovery.nl]
Frans

Bericht door Frans »

Wet is al door de 1ste kamer en goedgekeurd.

Frans Bonnes
Frans

Re: 31 juli

Bericht door Frans »

Richard.

Het moet volgens mij 30 juNi zijn. Op 1 juLi gaat de nieuwe belastingregel in werking, jammer genoeg.

Frans Bonnes
Richard 110 V8

Re: 31 juli

Ja, je hebt gelijk 30 juni
Plaats reactie