Doet het prikbord vaag?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Stukje Nostalgie

Doet het prikbord vaag?

Bericht door Stukje Nostalgie »

Zit echt met een vaag probleem,

wanneer ik vernieuw, klappen al m'n ingeklapte berichten weer uit, ook staan er bijv. 54 reacties bij opgelicht maar ik kan maar zien tot macgyver.

Ja heb laatst mijn geschiedenis, tijdelijke bestanden en cookies verwijderd, maar das eenmalig voor zover ik weet. Het lijkt wel of ie dit blijft doen, iemand een idee?? Dit is heel vervelend.

Groetn Maarten
Dennis101

Re: Doet het prikbord vaag?

Bericht door Dennis101 »

Welke browser en welk OS?

Dennis B.
Stukje Nostalgie

Ik zie nog geen reactie, klopt dit?

Heel vaag,

Maarten
Stukje Nostalgie

Zie dat er reacties zijn geplaatst op mijn post, maar kan deze dus niet zien! Zou iemand mij aub kunnen mailen met het hoe of wat???

Maarten
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Ik probeer het nog een keer:

Welke O.S en browser?
Win XP sp2/ME/98 met I.E./Firefox/Netscape?
OS9/OSX met I.E/Firefox/Safari?

In deze combinaties kan ik kijken of het bij mij ook op te wekken is.
Misschien kom je er dan achter waar het aan ligt.

Dennis B.
Stukje Nostalgie

Hoi Dennis,

Schaam me bijna maar werk door het verzuipen van m'n laptop met een oudere waarop ik nog 98 se draai met IE 6, dit heeft even lekker gedraaid.

Maar goed, zie geen reactie wanneer ik de topics inklap, wel wanneer ik ze uitklap.

Maarten
Stukje Nostalgie

M'n systeem liep/loopt verschrikkelijk traag, heb daarom eergisteren een online scan gedaan via Trend Micro, gaf 4 virussen aan die hij vervolgens zonder problemen verwijderde. Ook een adaware SE scan gedraaid, is in principe ook goed verlopen. Msconfig de nodige dingen uitgezet, alles nog zonder enig resultaat. Volgens mij rest er mij niets anders dan het systeem ff te formatten, heb toch al de nodige ervaring (teveel volgens m'n ouwelui ), maar kom hier niet uit. Heb jij nog enige suggesties? Zou het kunnen komen door m'n IE 6 update??

Groeten Maarten
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Je hoeft je niet te schamen hoor, Mariska (mijn vriendin) werkt ook nog op een oud beestje met Win98 met I.E. 6.
Ik heb het daar even geprobeerd, maar als ik hetzelfde doe als jou (weggooien geschiedenis etc.) blijft het gewoon werken.
Wellicht heeft een virus al e.e.a. beschadigd. Probeer anders eens om Firefox te instaleren [www.mozilla.org]
Dan zou het weer moeten werken en je surft een stuk veiliger.
I.E. gebruik je dan alleen nog maar als een website alleen met I.E. werkt.
En soms "herstelt" een Windows probleem zichzelf na een tijdje en werkt alles zomaar opeens weer.

Een raad: Als je weer een nieuwe laptop gaat kopen overweeg dan een Apple Ibook of powerbook, je weet niet wat je meemaakt.

Dennis B.
Stukje Nostalgie

Met firefox werkt het systeem idd weer prima, nog enige tips voor het updaten van m'n bak? Qua systeembronnen zit ik maar op 60%, nu draai ik alleen zonealarm, novell en 2 browserschermpjes.

Groeten
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Lekker rustig laten doorpruttelen en wachten op betere tijden?
Ik ben in elk geval blij dat je weer wat werkbaars hebt.

Dennis B.
Plaats reactie