relaxed !

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marco D90

relaxed !

Bericht door Marco D90 »

Vandaag voor het eerst strak in het pak in mn 90 naar een vergadering gegaan.... en ik moet eerlijk zeggen ben een kwartiertje eerder vertrokken heb heen lekker tussen de vrachtwagens gehangen (80 - 90 kmpu) en kwam echt super relaxed aan bij mn vergadering........
Ik heb al die jaren met snellere autos en maar doorjagen heel veel gemist :-)

Wat wel opviel is dat mensen raar kijken als je strak in het pak uit een 9 stapt :-)

Terug toch ff geprobeert wat de top van mn nieuwe schatje is en wat schetste mijn verbazing........ windje mee vlakke weg bijna 120 (mocht er maar honderd)

Zal je gebeuren jaren lang veel te hard gereden nooit geflitst wordt je met 15 overschrijding geflitst in een 90...........:-) Dan vraag ik meteen de foto op !!!!! voor mn plakboek...

Ik wil iedereen nogmaals bedanken voor de geweldige dag gisteren op de maasvlakte..... Volgend jaar zijn we er zeker weer .....

Hopelijk zie ik meerdere van jullie (Noord Hollanders misschien) eerder om nog een keer lekker te gaan greenlanen of baggeren......

Groetjes Marco
Puffino

Re: relaxed !

Bericht door Puffino »

Ga een keer naar de kuil in IJmuiden, leuk terreintje. Wel wat motoren maar goed omheen te rijden. Er komen wel vaker wat Land rovers. Ik ben er maar een keer geweest, maar heb er erg genoten.

We treffen mekaar er misschien nog wel!

Sander 110 "<a href="[www.runde.nl];
Ray

Bericht door Ray »

Greenlanen in Noord Holland? ik zou graag willen, maar zijn er wel greenlanes hiero? Als je naar IJmuiden gaat, laat het dan ff weten, via mail of telefoon (mijn nummer heb je op de prikkersdag gekregen)
Ik zal een gaan neuzen in de Topografische altas van 1:25.000 om greenlanes op te zoeken.
Enne... niet te positief over je D90, anders wordt ik nog jaloers niet dat de RR me niet bevalt, maar een 88 of 90 erbij lijkt me wel wat.

Ray,

<A HREF="[ourworld.compuserve.nl] BlauweSmurf</A>
Ron Vollenga

Bericht door Ron Vollenga »

Hallo Marco,

Ik rijd sinds medio december 2004 een Defender 90 en gebruik deze ook voor woon-werk verkeer. Ook voor mij betekent dit vaak strak in het pak, maar het is niet minder plezier hebben!!

In de Defender rijd ik heerlijk relaxed, maar zodra ik in de gezinsauto stap gaat dat rechterbeen gelijk weer strak staan

Betekent trouwens niet dat je geen prenten kunt krijgen in een Landrover, afgelopen week weer om een bijdrage gevraagd voor het begrotingstekort doordat ik in Rotterdam aan 't rijden was met 60km ipv 50km........ ;(

Groetjes,

Ron.
Ps. wel oppassen met parkeergarages in de (grote) steden.......
Rene de Geeter

Bericht door Rene de Geeter »

Marco,

Als je besluit naar ijmuiden te gaan laat het ff weten als je wilt.

Kom ik ook ff kijken en wat foto's maken. Is voor mij maar 5 minuutjes rijden.

Rene
Marco D90

Bericht door Marco D90 »

Ik zit zelf te denken aan zondag.......... Maar eerst zaterdag ff afwachten, ga ik ff onder mn wagen liggen want ik hooor een irritant bijgeluid. Kan iets heel simpels zijn (er loopt iets mee te vibreren) of mn wiellager is een beetje minder....

Dan is het afwachten of ik zeterdag alles in topconditie krijg...

Doe me anders ff je telefoonnummer dan bellen we nog

groetjes Marco
0645300091
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Maak het hier ook even bekend als jullie gaan, misschien kom ik ook even langs.

Dennis B.
Marco D90

Bericht door Marco D90 »

Check zaterdagavond ff, dan weet ik hoe het ervoor staat of bel anders ff

greetz
Plaats reactie