Nieuwe CD
Re: Nieuwe CD
Op zich zou ik deze taak wel op mijn willen nemen.
Dan stel ik een FTP-server beschikbaar waar men kan up (en down) loaden en cd's worden dan op bestelling gemaakt en verstuurd.
Dan stel ik een FTP-server beschikbaar waar men kan up (en down) loaden en cd's worden dan op bestelling gemaakt en verstuurd.
Ik heb gisteren SVHS staan filmen, maar moet eerst nog ff naar de winkel om zo'n converter (dazzle) te kopen om de films digidinges omtezetten.
Grtz,
Arie
SIII88Ducktarie
Hoi,
Goed idee, ik zou dan ook wel zo'n cd'tje willen. Wat een superdag was het gister. Mijn eerste prikkersdag en helemaal top!
Pieter
Goed idee, ik zou dan ook wel zo'n cd'tje willen. Wat een superdag was het gister. Mijn eerste prikkersdag en helemaal top!
Pieter
gebruik maar Pinnacle 9plus = snel, gemakelijk en goedkoop. Bij ons in de studio gebruiken we dat ook.
jo
jo
Re: Nieuwe (film) CD
Ik had als id. een 'movie' cd te maken,
ik ben reeds begonnen met verzamelen van filmpjes van laro's , als dan niet van prikkers maar ook andere filmpjes waarin een Laro voorkomt.
Misschien een leuk id ????
ik ben reeds begonnen met verzamelen van filmpjes van laro's , als dan niet van prikkers maar ook andere filmpjes waarin een Laro voorkomt.
Misschien een leuk id ????
Re: Nieuwe (film) CD
ik heb nog wel een filmpje voor je liggen met laro's in sclayn ongeveer 14 minuten lang als je interesse hebt dan hoor ik het wel ( een 130cc in actie oa )
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]