BEDANKT VOOR ME UIT WATER TE HALEN
BEDANKT VOOR ME UIT WATER TE HALEN
Ey prikkers
Bedankt alle voor de geweldige dag ,was my eerste prikkersdag.
De volgende zal ik er weer zyn,was een geslaagde dag.
Maar ik wilde effe zeggen dat ik er van stond te kijken hoe ik door menig man ben geholpen op het drogen.
Ik kan daar voor het eerst op dat terrein,gereden een beetje ,gefilmt een beetje,maar voor we na huis wilde nog ff langs het water.
Ja dat water,kom zei ik nog pakken we de helekant en gaan we na huis.
Tot ik voor weg het dieperen in schoot ,wist ik niet dat daar ook gaten zaten.
Ik was wel onder de indruk hoe snel water stijgt ,das heel snel.
Maar wat me meer verbaasde was hoe snel ik geholpen werd.
Ik kan niet alle namen ,die man met die lange 130,heeft er eruit gelierd,erg bedankt je was te snel weer weg.
In het water te staan kreeg ik de raad nix meer te doen tot ik op de droge was ,en zeker niet starten.
Ik was ook zo op de kant,de mensen die geholpen hadden keken al snel onder de kap.
Net niet in de lucht inlaat,filter was zo goed als droog,kan niet mis.
Start hem maar ,ff gloeien maar niet de eerste keer maar na wat gehoest hebben deed hij het toch weer.
Voor de mensen ,er kwam echt geen vis uit ,ik kan ze wel in de koplampen houden zit half vol met water.
Nogmaals hartelijk bedankt hoe deze prikkers me geholpen hebben ,en ben na 158 km gewoon weer thuis en hij staat voor alsof er nix gebeurt is.
Bedankt jack
Bedankt alle voor de geweldige dag ,was my eerste prikkersdag.
De volgende zal ik er weer zyn,was een geslaagde dag.
Maar ik wilde effe zeggen dat ik er van stond te kijken hoe ik door menig man ben geholpen op het drogen.
Ik kan daar voor het eerst op dat terrein,gereden een beetje ,gefilmt een beetje,maar voor we na huis wilde nog ff langs het water.
Ja dat water,kom zei ik nog pakken we de helekant en gaan we na huis.
Tot ik voor weg het dieperen in schoot ,wist ik niet dat daar ook gaten zaten.
Ik was wel onder de indruk hoe snel water stijgt ,das heel snel.
Maar wat me meer verbaasde was hoe snel ik geholpen werd.
Ik kan niet alle namen ,die man met die lange 130,heeft er eruit gelierd,erg bedankt je was te snel weer weg.
In het water te staan kreeg ik de raad nix meer te doen tot ik op de droge was ,en zeker niet starten.
Ik was ook zo op de kant,de mensen die geholpen hadden keken al snel onder de kap.
Net niet in de lucht inlaat,filter was zo goed als droog,kan niet mis.
Start hem maar ,ff gloeien maar niet de eerste keer maar na wat gehoest hebben deed hij het toch weer.
Voor de mensen ,er kwam echt geen vis uit ,ik kan ze wel in de koplampen houden zit half vol met water.
Nogmaals hartelijk bedankt hoe deze prikkers me geholpen hebben ,en ben na 158 km gewoon weer thuis en hij staat voor alsof er nix gebeurt is.
Bedankt jack
Re: BEDANKT VOOR ME UIT WATER TE HALEN
Was wel leuk ik kwam thuis en de foto,s stonden er al op van mij
koekentrommel
koekentrommel
jack het was wel spannend
prettig te horen dat verder alles goed is gegaan.
groet`n peter109D

prettig te horen dat verder alles goed is gegaan.
groet`n peter109D
ik heb trouwens dat zelfde gat gehad
alleen iets meer naar de kant
had voldoende snelheid en snelheid gehouden
boeggolf kwam bij mij over de motorkap
maar heb het gehaalt (met schrik hoog in de keel)
na dat de bibbers weg waren dacht ik nog
dat gaat vandaag mis op deze plek.
en ja hoor jij was de pineut.
(zijn mooie foto`s geworden op versch. site`s)
groet`n peter109D
alleen iets meer naar de kant
had voldoende snelheid en snelheid gehouden
boeggolf kwam bij mij over de motorkap
maar heb het gehaalt (met schrik hoog in de keel)
na dat de bibbers weg waren dacht ik nog
dat gaat vandaag mis op deze plek.
en ja hoor jij was de pineut.
(zijn mooie foto`s geworden op versch. site`s)
groet`n peter109D
Wow dat is geluk hebben ...wnt hij stond diep er in met de voorkant. Heb er nog wat foto's van .. maar niet digitaal. Op echte film ... met super veel Mpixels.
Martin
Martin
Jack was leuk om je weer te bevrijden en effe te checken , mooi leermoment
Cheers bowy
Cheers bowy
Wil je deze meenemen na het blauwe meer als je gaat,als je zegt wat voor band hij staat krijg je dezelfde terug,of zoiets
koekentrommel
koekentrommel
Jack geen dank, was een kleine moeite.
Dit was een goed leermoment voor je bij je volgende terrein ervaring.
Niet te veel haas en niet te veel pekaa's
Norbert
Dit was een goed leermoment voor je bij je volgende terrein ervaring.
Niet te veel haas en niet te veel pekaa's
Norbert
ha jack
geloof dat ik te vroeg ben weggegaan, zag de foto's en dacht hee, die ken ik! weer helemaal opgedroogd? filmpje nog gelukt? kun je die op een dvd'tje zetten?
tot de volgende keer!
groeten van
peter
geloof dat ik te vroeg ben weggegaan, zag de foto's en dacht hee, die ken ik! weer helemaal opgedroogd? filmpje nog gelukt? kun je die op een dvd'tje zetten?
tot de volgende keer!
groeten van
peter
Geen video .... foto.... 35 mm foto ..je weet wel zo'n negatief enzo .dat je moet ontwikkelen 

He Jack, Was ff schrikken toen ik de foto's van m'n ouwe auto'tje zag. Mooi dat je er geen schade aan over hebt gehouden.
Hoi Jack,
Ik was daar ook bijna gaan zwemmen, voelde de LW wegzakken en gaf gas naar land sturende. Je was dus niet de enige. Gelukkig geen blijvende schade, kom je volgend jaar weer?
Groet,
John
Ik was daar ook bijna gaan zwemmen, voelde de LW wegzakken en gaf gas naar land sturende. Je was dus niet de enige. Gelukkig geen blijvende schade, kom je volgend jaar weer?
Groet,
John
Ik ben OOK door die kuil gereden !!!
Da's toevallig.
ik heb dat inhammetje OOK overgestoken en kreeg toen ook de schrik van m'n leven. mijn SIII 109D zonder snorkel oid ging koppie/neusje -onder. toch gas erop gehouden en weer veilig aan land gekomen. daar heb ik toch ff staan bijkomen van deze ervaring. ik vroeg mij ook af wie de volgende zou zijn en of die nezoveel geluk zou hebben als ik
ook ik heb (tot nu toe) geen schade kunnen ontdekken anders dan een paar extra hartslagen aan mijn kant.
verder een enorm leuke dag gehad en complimenten aan de organisatie.
groeten,
Yuri
SIII 109D
ik heb dat inhammetje OOK overgestoken en kreeg toen ook de schrik van m'n leven. mijn SIII 109D zonder snorkel oid ging koppie/neusje -onder. toch gas erop gehouden en weer veilig aan land gekomen. daar heb ik toch ff staan bijkomen van deze ervaring. ik vroeg mij ook af wie de volgende zou zijn en of die nezoveel geluk zou hebben als ik

ook ik heb (tot nu toe) geen schade kunnen ontdekken anders dan een paar extra hartslagen aan mijn kant.

verder een enorm leuke dag gehad en complimenten aan de organisatie.
groeten,
Yuri
SIII 109D
Jou oude auto ?!?!
Bedoel je de Blauwe 109 SII ?, ex Efteling brandweer auto !, daar heb ik ook een band mee hoor
[www.getaway.fotopic.net]
gr Eric
Bedoel je de Blauwe 109 SII ?, ex Efteling brandweer auto !, daar heb ik ook een band mee hoor

[www.getaway.fotopic.net]
gr Eric
Ey peter
Ik zal alles wat ik gefilmt heb branden en het geheel bij het blauwe meer afgeven.
Je was idd te snel weg ,je had je sleepband op de proef kunnen stellen
koekentrommel
(gelukkig verder geen schade ,water in de beide koplampen .)
Ik zal alles wat ik gefilmt heb branden en het geheel bij het blauwe meer afgeven.
Je was idd te snel weg ,je had je sleepband op de proef kunnen stellen
koekentrommel
(gelukkig verder geen schade ,water in de beide koplampen .)
Is goed die wil ik laten maken dan ,kom je ook na het blauwe meer??
er zijn dus meer mensen die naar het blauwe meer gaan leuk zie ik jullie daar weer
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
[www.lr-discovery.nl]