Ik hoop dat jullie zondag met veel auto's met lieren komen kan ik me ff verdiepen in dat spul.
Er is zoveel te krijgen en ik ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen.
Het is natuurlijk bekend dat de bekende merken zoals warn top zijn maar om nou meteen de hoofdprijs te gaan betalen voor een lier die ik waarschijnlijk toch maar een paar dagen per jaar nodig heb te gaan betalen vind ik een beetje zonde.
Mocht het echt zwaar worden heb ik ook altijd nog een tirfor (net besteld word zondag meegenomen )
Mocht iemand nog van zijn lier af willen (zal wel niet) hoor ik dat ook graag
ja en de mijne is tot nu toe voor andere gebruikt (je weet toch van die mensen die zonder bergingsmiddelen de modder is duiken en dan hopen dat de ander hun er uit halen) Ja dat doe ik dan voor een kop koffie of dergelijke.
Marco,
op de website van Bowie staat een vergelijkend warenonderzoek van veel voorkomende lieren. Kun je vast een voorselectie maken en zondag gericht gaan kijken hoe het er nu in het echt uit ziet.
Vraag naar wat de duty cycle op vollast is van dat ding, als ze dat niet weten dan koop hem maar niet.........
Hou er rekening mee dat wat er verkocht wordt aan electische lieren voor die prijs niets anders kan zijn dan beroerde kwaliteit. Een lier met een beetje reduceer mechanisme, goede keringen (water/modderdichtheid) en een motor met een redelijke duty cycle beperkt de keuze aanzienlijk en de prijs gaat door het dak.
Bottom line, jou get what you pay for.
Zo'n goedkope kan dan per gelierde meter erg duur worden...........