In mijn SIII een Exmoor Geluidisolatie aangebracht.
De rubber mof om de Hoog/Laag reductie handel er boven op gemonteerd
Door de aantal mm geluidsisolatie schakelt mijn reductiebak niet echt lekker in zijn hoog.
Dit komt denk ik ook door de rubber mof (z.g.a.n.).
Heeft iemand, een idee om dit op te lossen.
Bart
Geluidsisolatie versus Reductiebak
Re: Geluidsisolatie versus Reductiebak
rubbermof er pas in snijden en af kitten???
in plaats van bovenop monteren.
is mischien een optie ???
groet`n peter109D
in plaats van bovenop monteren.
is mischien een optie ???
groet`n peter109D
Re: Geluidsisolatie versus Reductiebak
bij mij heeft het even geduurt voor dat het goedwerkte.
jo
jo
Re: Geluidsisolatie versus Reductiebak
Verwarrend...nu zijn er ineens 2 Barten...
Ook Bart...
Ook Bart...
Re: Geluidsisolatie versus Reductiebak
en er zijn meerdere jo en ik ben jofo of "general" geen generaaaaaaal. Ik heb ooit general tyres gereden en heb wat stikkers overgehouden vandaar.
jo
jo
Re: Geluidsisolatie versus Reductiebak
Dag Bart, ik neem aan dat je hoog-laag handel nu goed werkt, maar wat ik je eigenlijk vragen wou, is hoe de Exmoor Geluidisolatie bevalt. Ik heb zelf een SIII diesel 109 en wordt lange afstanden helemaal gek van het gebulder van de motor. Ik twijvel nog tussen de homemade tapijt variant of nog even doorsparen voor een profi variant.
Valt er nu bij een snelheid van 90 wel met je bijrijder te overleggen? Heb je het in the UK gehaald of hier in NL? Kosten?
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!
vriendelijke groet, erik karssing SIII109D stawag
Valt er nu bij een snelheid van 90 wel met je bijrijder te overleggen? Heb je het in the UK gehaald of hier in NL? Kosten?
Ik ben zeer benieuwd naar je bevindingen!
vriendelijke groet, erik karssing SIII109D stawag