Op de paginamarkt zie ik bij "Extra informatie" van ieder object staan, hoeveel items iemand te koop heeft staan.
(Berry!?); Hoe kom je bij die items? Alleen door op de naam van de aanbieder te zoeken? Kan daar geen link van gemaakt worden, met als zoekresultaat een opsomming van die items?
Buiten het feit dat het genoemde aantal niet correct lijkt (na een zoekactie), zegt het aantal mij niets als ik de objecten zelf niet kan bekijken....
Het is maar een ideetje
Grts.
DennisM
Paginamarkt ideetje?!.....
Re: Paginamarkt ideetje?!.....
het niet kloppende aantal is al een keer eerder behandeld. Dit zou komen doordat de advertentie dan nog wel in het archief zit, en ook meegeteld wordt, maar niet meer zichtbaar is.
Jan, die het genoemde voorstel ook een goed idee vindt.
Jan, die het genoemde voorstel ook een goed idee vindt.
Re: Paginamarkt ideetje?!.....
hoi jan,
Als ik zoek via het archief, en deze optel bij de "huidige", kom ik nog niet uit...
Ik heb het vermoeden dat er iedere keer een tellertje wordt opgehoogd als je een advertentie plaatst. Ook als je iets te koop vraagt. Wanneer je adv. weer weghaalt, wordt er echter niets doorgerekend.
Grts.
DennisM
Als ik zoek via het archief, en deze optel bij de "huidige", kom ik nog niet uit...
Ik heb het vermoeden dat er iedere keer een tellertje wordt opgehoogd als je een advertentie plaatst. Ook als je iets te koop vraagt. Wanneer je adv. weer weghaalt, wordt er echter niets doorgerekend.
Grts.
DennisM