Geld verdienen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roy

Geld verdienen

Bericht door Roy »

Wie wil mijn Land Rover Discovery repareren? De radiator van de aanjager lekt. Hierdoor moet het dashboard eruit. Wie wil tegen een goede vergoeding mij hierbij helpen. Ik woon in Zuid-limburg. Is waarschijnlijk 12 uur werk. Dus een hele zaterdag. De beloning kunnen we overeen komen.
Han

Re: Geld verdienen

Bericht door Han »

hoe weet je zeker dat hij lek is?
al iets geprobeerd in de trand van "Bears Leak" of iets dergelijks om lekken te dichten?
is het niet de afvoer van de verwarming die geblokkeerd is? die twee rubber tuitjes naast de versnellings bak als je eronder ligt.

Succes,

Han
"Lizzie" disco 300tdi automaat
Roy

Bericht door Roy »

Nou, dat zij de dealer. Mischien niet echt objectief, maar ik heb erzelf geen verstand van. Jij blijkbaar wel zo te horen. Wil jij hem niet samen met mij maken? Kom je gezellig naar Limburg toe en werken we er een hele dag aan. Ik dacht zelf aan zo'n 250 euro! Is dat goed betaald of niet? Hoop echt iets van je te horen!
JW

Bericht door JW »

Roy,

Een vervelende eigenschap van prikkers is dat ze (zo te zien) niet voor geld te paaien zijn. Misschien is dit wel de mooiste eigenschap

Maar begin zelf eens met een handleidingkje (prikker cd) in de buurt.

Schroef gewoon eens wat delen los en kijk hoe het vast zit/zat.
aldoende leert men!!!!!

Ik denk altijd maar zo, als die monteur het kan, moet ik het ook kunnen.

Ik lijd trouwens niet aan zelf overschatting

Suk6

JW
Arnoud

Pas op! kan verslavend zijn

Bericht door Arnoud »

Disclaimer.

'Deze stap (zelf sleutelen) kan verslavend zijn en tot ernstig zwarte handen en -al naar gelang de werkzaamheden- tot spierpijn leiden. Houdt u verder rekening met afkeuring en hoofdschudden van familieleden. Dit dient u te negeren.'
Han

Bericht door Han »

Ga eens naar een automaterialen zaak bij jou in de buurt en vraag of ze een middel tegen lekkage hebben dat je in het koelsysteem doet.
Laat ze je haar fijn uitleggen hoe je het gebruiken moet.
werkt dit niet, laat het even weten.

Succes,
Han
"Lizzie"disco 300tdi automaat
Roy

Bericht door Roy »

Beste Han,

Jouw voorstel lijkt succes te hebben. Ik heb gisteren het spul in de radiator gegooid. Volgens mij lekt hij niet meer. Normaal komt er "rook" onder het dashboard vandaan. Nu niet meer. Wel beslaan de ramen nog. Waarschijnlijk komt dit door het vocht in de auto door het verdampte koelwater. Ik heb vandaag een vochtvreter gekocht. Dit zal wel werken. In ieder geval harstikke bedankt. Jouw tip heeft me veel geld bespaard.

Vriendelijke groet,

Roy
Plaats reactie