Zo om jullie maar weer even op de hoogte te stellen;
Annabel doet het weer, er zat op de een of andere manier een verstopping in de aan zuigbuis in de tank deze even schoon geblazen en alle problemen zijn weer verholpen.
(Ook de Xant heeft gister een nieuwe accu gekregen deze zat er ook al weer bijna 2 maanden in , dus deze doet het ook weer productief dagje gisteren)
Nu er alleen nog achter zien te komen hoe het kan dat mijn LT77 revisie bak van 2 jaar oud iedere keer uit de achteruit springt, dus als iemand weet of hier iets aan te doen is hoor ik het graag.
Groetjes Jorrit, LR 110" 200tdi Hardtop RHD "Annabel"
[www.lr-Annabel.nl]
Annabel doet het weer!!
Re: Annabel doet het weer!!
Ooit eens de vraag over het uit de achteruit schieten van een Lt 77 gesteld in het forum van de LROC (http://users.skynet.be/landrover/), daar kreeg ik onderstaand antwoord op:
Versnellingsbak moet er vanonderuit.Onderste layshaft en rear gear assembly moet worden vervangen.Binnen enkele weken kunt u geen vijf meter meer achteruit rijden zonder uit versnelling te vliegen. De tanden van deze tandwielen liggen schuin afgesleten en er zijn ook stukjes van afgebroken.
BTW.Heeft u er onlangs nog aan gewerkt ? Dan is het best mogelijk dat de schakelaar van het achteruitrijlicht mischien te ver in het deksel is geschroefd waardoor de selectorshaft niet volledig tot achteraan kan.
Rob
Versnellingsbak moet er vanonderuit.Onderste layshaft en rear gear assembly moet worden vervangen.Binnen enkele weken kunt u geen vijf meter meer achteruit rijden zonder uit versnelling te vliegen. De tanden van deze tandwielen liggen schuin afgesleten en er zijn ook stukjes van afgebroken.
BTW.Heeft u er onlangs nog aan gewerkt ? Dan is het best mogelijk dat de schakelaar van het achteruitrijlicht mischien te ver in het deksel is geschroefd waardoor de selectorshaft niet volledig tot achteraan kan.
Rob