...snik....hij is weg !
...snik....hij is weg !
Hij is verkocht, gisteravond heeft de nieuwe eigenaar hem opgehaald, hij beloofde dat hij er goed voor zal zorgen.
Dus vanaf vandaag geen Landrover meer, dus prikkers als jullie iemand in een blauwe VW transporter zijn hand op zien steken neem het hem niet kwalijk ! (ik ben het maar). Dit alles is het gevolg van de nieuwe kabinets regel m.b.t. het grijs kenteken. Maar gelukkig zijn mijn vrouw en kinderen ook besmet met het virus en hebben we besloten om te gaan zoeken naar een leuke belastingvrije series, waar we met zijn alle gezellig mee weg kunnen.
Ik hoop dat ik jullie gauw weer mag begroeten vanuit een Landrover !
Nardo.
Dus vanaf vandaag geen Landrover meer, dus prikkers als jullie iemand in een blauwe VW transporter zijn hand op zien steken neem het hem niet kwalijk ! (ik ben het maar). Dit alles is het gevolg van de nieuwe kabinets regel m.b.t. het grijs kenteken. Maar gelukkig zijn mijn vrouw en kinderen ook besmet met het virus en hebben we besloten om te gaan zoeken naar een leuke belastingvrije series, waar we met zijn alle gezellig mee weg kunnen.
Ik hoop dat ik jullie gauw weer mag begroeten vanuit een Landrover !
Nardo.
Re: ...snik....hij is weg !
Damm what a shame !!
Rustig zoeken Rb te B&R heeft er zat staan voor aannemeelijke prijzen Rene Gans ook dus kijk ff rond en tot gauw
Rustig zoeken Rb te B&R heeft er zat staan voor aannemeelijke prijzen Rene Gans ook dus kijk ff rond en tot gauw
Nardo,
Zo'n transporter rijdt prima. wij hebben er ook 1 naast de landrovers. Maar voor de
volkswagen moet ik medio dit jaar gruwelijk veel wegenbelasting gaan betalen. Dat zal voor jou niet veel anders zijn. In dat geval schiet je er niet veel mee op.
Desondanks veel rijplezier gewenst!!
Groet, Paul
Zo'n transporter rijdt prima. wij hebben er ook 1 naast de landrovers. Maar voor de
volkswagen moet ik medio dit jaar gruwelijk veel wegenbelasting gaan betalen. Dat zal voor jou niet veel anders zijn. In dat geval schiet je er niet veel mee op.
Desondanks veel rijplezier gewenst!!
Groet, Paul
Paul, klopt helemaal !
Maar de transporter hadden we ook al, twee auto met grijs werd ons te veel !
......en ja, de landrover moest er aan geloven. Practisch gezien was dat de meest voor de hand liggende oplossing gezien we met zijn 4'en zijn en de landrover maar 3 plaatsen had. De transporter heeft een bubbele cabine,.........
Nardo
Maar de transporter hadden we ook al, twee auto met grijs werd ons te veel !
......en ja, de landrover moest er aan geloven. Practisch gezien was dat de meest voor de hand liggende oplossing gezien we met zijn 4'en zijn en de landrover maar 3 plaatsen had. De transporter heeft een bubbele cabine,.........
Nardo
He Nardo,
Ik leef met je mee!
Bij ons gaat de transporter eruit... vreselijk zonde, want het is een zeer betrouwbare bak, maar hij wordt me echt te duur.
De Land Rover is geel kenteken en bijna wegenbelastingvrij, dus die mag blijven
In plaats van de transporter gaan we nu op zoek naar een belastingvrije bus of een camper-uitvoering...
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Ik leef met je mee!
Bij ons gaat de transporter eruit... vreselijk zonde, want het is een zeer betrouwbare bak, maar hij wordt me echt te duur.
De Land Rover is geel kenteken en bijna wegenbelastingvrij, dus die mag blijven
In plaats van de transporter gaan we nu op zoek naar een belastingvrije bus of een camper-uitvoering...
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Ja das nie mooi natuurlijk..
Maaruh, echte landrovers hebben bladveren, dus we zien je snel weer??
Succes met zoeken naar je nieuwe "ouwe" landrover. Is toch ook heel leuk eigenlijk om weer eens iets anders uit te mogen zoeken. Tot die tijd zwaai ik gewoon naar elke transporter die naar me zwaait.
Groet Wilberth
(die af en toe zelfs instinctmatig zwaai vanuit de corrola
,dus als je binnenkort een corrola naar een transporter ziet zwaaien moe je niet raar opkijken, ik ben het maar)
Maaruh, echte landrovers hebben bladveren, dus we zien je snel weer??
Succes met zoeken naar je nieuwe "ouwe" landrover. Is toch ook heel leuk eigenlijk om weer eens iets anders uit te mogen zoeken. Tot die tijd zwaai ik gewoon naar elke transporter die naar me zwaait.
Groet Wilberth
(die af en toe zelfs instinctmatig zwaai vanuit de corrola

Tja het is jammer, voor mij ook een reden om niet naar een defender te kijken.. mocht ik genoeg gespaart hebben.
Tot gauw dan weer in een series
Groet,
Martin
Tot gauw dan weer in een series

Groet,
Martin
tot gauw op bladveren!
over begroetingen - laatst werd naar mij gezwaaid vanuit...
een volvo XC90
gr.
peter
over begroetingen - laatst werd naar mij gezwaaid vanuit...
een volvo XC90
gr.
peter
Jij heb toch een bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
veranderd er niets.
keb noch steeds een kvK inschrijving,als alles weer op poten heb gaan we gewoon grijs rijden
groet Theo
veranderd er niets.
keb noch steeds een kvK inschrijving,als alles weer op poten heb gaan we gewoon grijs rijden
groet Theo
Hee Nardo, ben je je pick up kwijt?? Ik hoop voor je dat de nieuwe eigenaar er inderdaad goed voor zal zorgen. Vast wel, anders had je hem niet verkocht. En geloof maar van mij, eens een laro altijd een laro. Ook al staat er een VW embleem voorop. Zit toch tussen de oren
Succes met je zoektocht naar een series.
Groeten van Michel
Succes met je zoektocht naar een series.
Groeten van Michel
Zelfde probleem; alleen bij mij is de VOLKSWAGEN vertrokken en mag de Defender blijven...
Bart..
Bart..
Sterkte Nardo! Dus geen achtervolgingsscenes meer in de Zaanstreek... (Sprinter achter witte P.U.) Nu dus achter de Transporter aan
Misschien een optie om vast,op een onopvallende plek, een LaRo of Prikkerstikker op de VW te plakken?
A&A
110 300TDi,Cool Runnings

A&A
110 300TDi,Cool Runnings
Je bent toch zo kloos met wiwo kun je hem niet op die naam zetten.