Een stap vooruit, een stap zijwaarts, en dan weer een klein stapje terug.. En in een parrallel dimensie compleet in het duister.. Stap vooruit: Ruitewissers doen het weer! Wat was er? De massa kabel hing los. Wat ik dacht een loze kabel voor een antenne was, blijkt de massakabel voor de wissers te zijn geweest. En waarom dacht ik dat het een antenne kabel was? Nou, het stak tussen de raam en schutbord naar buiten.. Stap zijwaarts: Was (nog) niet de bedoeling, maar bij het lostrekken van het instrumentenpaneel begon de dagteller weer spontaan te werken. Mooi meegenomen.. Klein stapje terug: De bovengenoemd massakabel is bij het klemmetje gebroken, en nu doen de wissers weer niks.. In een parrallel dimensie compleet in het duister..: Ik ben nog steeds niet uit waarom de pomp voor de ruiten sproeiers niet werkt.. Schakelaar zag er goed uit (bovendien heeft ie wel gewerkt, ik zag het!) Ik heb een vermoeden, maar toen werd het donker.. Ook heb ik een schakelaar dat niet is aangesloten.. Links bovenin, naast de instrumenten verlichting (die ook niet werkt.. Wel aangesloten). Als iemand het weet, vertel gerust. Bij het graven en delven vond ik (achter het instrumentenpaneel) een bruine draad met een (doorgebrand) 27 amp zekering, die nergens op aangesloten was, maar een massa ringetje aan het eind heeft. Kan dit voor die stekkertje zijn naast de km teller? Ik denk dat ik aan alle kanten meer massa problemen heb dan gemiddeld weight watchers programma.. Vanavond maar eens achter die paneel in het midden van de dash kijken. Groetjes, Mike
|