vervolg..en toen....geen vermogen meer
-
Buffy SIII 109
vervolg..en toen....geen vermogen meer
[landrover.prikpagina.nl]
lees hierboven het eerder geplaatst lijntje.
oja ik hoorde het geratel eventjes en toen was het weg.
ik ben eind van de middag weer in hoek van holland aangekomen, maar heb Buffy bij m'n broer in london in de voortuin geparkeerd de motor loop namelijk nog maar op 2 cilinders. ik ga over een aantal weken terug naar m'n broer om Buffy op te halen een goede vriend van ons in engeland (rijd zelf een defender 90 en heeft nog een stuk of 3 series II,III staan) heeft een autoambulance trailer en wil mij een keer met Buffy naar harwich brengen en dan rijdt ik boot op en dan in hoek van holland de boot weer af. ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik vanaf hoek van holland naar de molenhoek kom.. wel ga ik voordat ik Buffy op ga halen in engeland opzoek naar een 2.25l benz. blok die ik ook meeneem en er hier in nederland inhang zodat ik nog kan rijden en dan ga ik dit blok pas openhalen.
martin
lees hierboven het eerder geplaatst lijntje.
oja ik hoorde het geratel eventjes en toen was het weg.
ik ben eind van de middag weer in hoek van holland aangekomen, maar heb Buffy bij m'n broer in london in de voortuin geparkeerd de motor loop namelijk nog maar op 2 cilinders. ik ga over een aantal weken terug naar m'n broer om Buffy op te halen een goede vriend van ons in engeland (rijd zelf een defender 90 en heeft nog een stuk of 3 series II,III staan) heeft een autoambulance trailer en wil mij een keer met Buffy naar harwich brengen en dan rijdt ik boot op en dan in hoek van holland de boot weer af. ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik vanaf hoek van holland naar de molenhoek kom.. wel ga ik voordat ik Buffy op ga halen in engeland opzoek naar een 2.25l benz. blok die ik ook meeneem en er hier in nederland inhang zodat ik nog kan rijden en dan ga ik dit blok pas openhalen.
martin
-
a.wilbie
Re: vervolg..en toen....geen vermogen meer
zodra je de douane door ben, even bellen met de anwb met een motor storing?
kan helpen.
Mvg
Arjan
kan helpen.
Mvg
Arjan
-
Buffy SIII 109
daar dacht ik zelf ook al aan.
martin
martin
-
a.wilbie
soms zijn de makkelijkste oplossingen het beste.
vooral als je dan tocj al in nederland ben.
Mvg
Arjan
vooral als je dan tocj al in nederland ben.
Mvg
Arjan
-
neef Henk
Misschien is het goedkoper om in Engeland het blok erin te laten leggen door een LR garage. Scheeld mij weer wegenwachtkosten die weer worden verhoogd als iedereen er zo mee om gaat...........
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Buffy SIII 109
ik ben al 8 jaar lid en heb ze nog nooit nodig gehad dus dan mag ik er wel een keer gebruik van maken.
martin
martin
-
Marco 109
JA, da's dus dezelfde redenatie als mensen die vinden dat ze wel een camera o.i.d. kunnen claimen op een reisverzekering als ze daar nog nooit gebruik van hebben gemaakt.........
Wanneer je pech krijgt in het buitenland kun je de WW bellen als je buitenland service hebt, heb je die niet moet je ze ook niet willen gebruiken.
Hoie vaker dit voorkomt, hoe duurder het vanzelf zal gaan worden, en dan weer al dat geklaag op de prik..........
Wanneer je pech krijgt in het buitenland kun je de WW bellen als je buitenland service hebt, heb je die niet moet je ze ook niet willen gebruiken.
Hoie vaker dit voorkomt, hoe duurder het vanzelf zal gaan worden, en dan weer al dat geklaag op de prik..........
-
Buffy SIII 109
duurder wordt het toch wel of je er wel of geen gebruik van maakt.
en anders kan ik altijd nog kijken of ik het kan inplannen met een rit op het werk om haar op te pikken.
martin
en anders kan ik altijd nog kijken of ik het kan inplannen met een rit op het werk om haar op te pikken.
martin