"ocsid" mag rijden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
German Shepard

"ocsid" mag rijden

Bericht door German Shepard »

Hallo medeprikkers,

Het heeft een paar jaar geduurd en een aantal van jullie heeft altijd wat argwanend gekeken naar de buurman van Zandrovertje. Die vent met die baluwe Frontera heeft in het zuiden van nederland een flink aantal ritten meegereden. Na de inruil van de Frontera voor een L200 ben ik toch eens gaan nadenken en ja hoor ik ben overstag. In februari ben ik samen met Zandrovertje naar Engeland gegaan en heb daar een disco uit 1996 gekocht. Na een paar kleine zaken gerepareerd te hebben samen met Zandrovertje en het gelijkvormigheidsattest te hebben geregeld (heb je nodig in Belgie) ben ik gisteren naar de keuring geweest en de disco is in 1 keer goedgekeurd. Hij zag het overigens aankomen want tijdens de roetmeting gaf hij even een klein vreugde kuchje waarna de hele keuringsruimte blauw stond. Na het keuren naar de DIV (belgische RDW) gereden en de nummerplaat opgehaald. Hoewel nog niet helemaal officieel (ik moet het kentekenbewijs nog ontvangen) gelijk even een aantal kilometer gereden met de disco, moest wel even wennen aan het RH rijden maar kreeg toch snel de zaak onder controle. Hij is nu nog helemaal standaard maar hij zal zeker geschikt gemaakt worden voor meer. Vandaag in ieder geval alvast de treeplanken verwijderd en morgen alvast het plastic van de voorbumper een stuk inkorten zodat hij al meer ruimte heeft in het terrein. Ik blijf mijn geuzennaam German Shepard houden en de disco heet vanaf nu "ocsid".

German Shepard
Zandrovertje

Re: "ocsid" mag rijden

Bericht door Zandrovertje »

Goedzo en dat we nog maar veel plezier mogen hebben van onze discovery's. En veel mooie ritten rijden en ook heel hard in het bos mogen werken.

Gegroet Zandrovertje.

Ps nog bedankt voor het poetsen van mijn velgen he!! Kunnen die weer mooi in de opslag.
jurgen

Bericht door jurgen »

van harte met de aankoop van je landrover/disco.

ik hoop dat je er heel veel fun mee gaat hebben.ik heb mijn disco nu 3jaar het begon niet zo leuk toen ik mijn blok op blies. maar ik heb er nog steeds GEEN spijt van dat ik m heb gekocht...

suc6 gr jurgen...

www.blubberschurk794.fotopic.net
Stumpertje S III 2,25 D

Bericht door Stumpertje S III 2,25 D »

goed bezig Eric !

Veel plezier ermee, ik ben inmiddels ook op disco-jacht

Groet
Marco
witje110

Bericht door witje110 »

Hoef ik je nu nooit meer uit de modder te trekken? ;-)

Gefeliciteerd

Marijke
Plaats reactie