terug uit moroc
Geplaatst: wo 22 apr 2009, 21:09
Zo, kom weer wat aan schrijven toe.
heb 13000km gereden in de ambu 2a. Na wat afdichtingen tussen de vacuümpomp en het blok en een nieuw olieleidinkje is het olie gebruik terug van 1 liter op 100 naar 1liter op 3000.
voor de rest zelfs geen lekke band en ook geen gescheurd voorruit ondanks dat het tussenschot geheel verwijderd is en ik heb toch aardig wat klappers gemaakt op de piste
het comfort is heel behoorlijk gestegen nu de leuning 10 cm meer naar achteren kan ook de stuurbekrachtiging is ideaal het extra voorruit voorkomt een pijnlijke en scheve nek bij stoplichten
al met al ben ik weer heel tevreden met deze bak en hij past ook beter bij me dan de hilux.
kwam in de Pyreneeën nog een witte nederlandse LR tegen op weg naar spanje op de D934 van Pau naar Jaca, zag er uit als of ze op expeditie gingen. kon helaas niet stoppen, mocht niet maar het was ook te gevaarlijk en keren kon pas 5 km verder terwijl die LR net van de parkeerplaats weg reed, dus helaas. is het een prikker geweest??
ik ga nu van alles verbeteren want ik blijf er mee rijden
het is eerste nieuwe achterveren. dus ik blijf sleutelen
groet
peter z die redelijk bruin en uitgerust uit moroc terug is
heb 13000km gereden in de ambu 2a. Na wat afdichtingen tussen de vacuümpomp en het blok en een nieuw olieleidinkje is het olie gebruik terug van 1 liter op 100 naar 1liter op 3000.
voor de rest zelfs geen lekke band en ook geen gescheurd voorruit ondanks dat het tussenschot geheel verwijderd is en ik heb toch aardig wat klappers gemaakt op de piste
het comfort is heel behoorlijk gestegen nu de leuning 10 cm meer naar achteren kan ook de stuurbekrachtiging is ideaal het extra voorruit voorkomt een pijnlijke en scheve nek bij stoplichten
al met al ben ik weer heel tevreden met deze bak en hij past ook beter bij me dan de hilux.
kwam in de Pyreneeën nog een witte nederlandse LR tegen op weg naar spanje op de D934 van Pau naar Jaca, zag er uit als of ze op expeditie gingen. kon helaas niet stoppen, mocht niet maar het was ook te gevaarlijk en keren kon pas 5 km verder terwijl die LR net van de parkeerplaats weg reed, dus helaas. is het een prikker geweest??
ik ga nu van alles verbeteren want ik blijf er mee rijden
het is eerste nieuwe achterveren. dus ik blijf sleutelen
groet
peter z die redelijk bruin en uitgerust uit moroc terug is