hoi, Ik ben in het bezit van een freelander van 2001,heb problemen met mijn
contactslot soms kan ik de sleutel niet omdraaien,niet dat het stuurslot er dan opstaat,het lijkt gewoon slijtage ,ik heb al geinformeerd,maar kan allen maar compleet met deursloten en nieuwe sleutels,en dat wil ik niet want dat is een zeer
dure oplossing en dat wil ik niet het moet toch op een of andere manier goedkoper
kunnen ,met allen een contacslot dat bij de bestaande sleutels past, graag een oplossing. groeten Bas.
contactslot
-
Jurriaan
Re: contactslot
Als het stuurslot er niet op staat en gaat dan zou je ook een startknop kunnen (laten) inbouwen als je het low budget wilt houden. Dat schijnt tegenwoordig ook mode te zijn bij die nieuwe auto's....
En anders bij een sloperij een compleet setje op de kop tikken, dat zal daar vast niet de wereld kosten? Kijk bijvoorbeeld eens op eBay UK, daar worden regelmatig complete auto's in onderdelen aangeboden.
Jurriaan.
En anders bij een sloperij een compleet setje op de kop tikken, dat zal daar vast niet de wereld kosten? Kijk bijvoorbeeld eens op eBay UK, daar worden regelmatig complete auto's in onderdelen aangeboden.
Jurriaan.