Pagina 1 van 1

TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 03:07
door Jurriaan
TDV8-defender.jpg --> mod_embed_images_loadimage('d1e934efdbb37997b5e970b059954591', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.bellautoservices.co.uk%2FTDV8-defender.jpg', 'http://www.bellautoservices.co.uk/TDV8-defender.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.bellautoservices.co.uk%2FTDV8-defender.jpg', '', 6037269, 600, 600, 'Loading image ...', false);

Gespot op een Brits forum


Jurriaan.

Re: TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 09:06
door Serious IIa
Was natuurlijk ook een kwestie van tijd

Re: TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 11:47
door bob
Als je daar ooit iets aan moet vervangen als die weer in elkaar zit heb je toch een klein probleem. Of je moet smalle armen en kleine handen hebben.

Groet Bob

Re: TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 12:07
door Jurriaan
Ja, vind dat het nog lang geduurd heeft voordat iemand ermee begonnen is

Ben benieuwd hoe het rijdt, in de L322 en RRS vind ik het een fijner blok dan de Supercharged 4.2V8 benzine.

En als die Defender met TDV8 dan rijdt....hoe lang het heel blijft


Jurriaan.

Re: TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 14:05
door Bart van Dessel
Ze mochten er wel 's een schone tussenbak achter hangen, en het chassis opknappen. Maar ja, het zijn en blijven Britten. Lijkt me kicken om zo'n blok in een RRC te hangen, beter als een GM V8 diesel.

Gr, Bart

Re: TDV8 Defender

Geplaatst: za 14 mar 2009, 20:25
door Andrew V8 RRC
Hmmm, jummy, ik heb er ook wel eens aan gedacht maar dat hier op kenteken krijgen zal wel via vele omwegen moeten, in de UK is een soortgelijke ombouw geen probleem mits je kunt aantonen dat het blokje legaal is en je een zogeheten "Q" plate accepteerd. (Q plate is het kenteken dat je krijgt als de originele auto uit diverse niet originele delen is opgebouwd, beinvloed verder deleeftijd niet, maar kan in de UK weer moeilijk/duur te verzekeren zijn.

Groetjes Andrew

doet mij dan maar een zulu

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 10:08
door Disco
JE Engineering have developed a supercharged Land Rover Defender that delivers 460bhp, enough to make Porsche Cayenne owners sit up and take notice.

[www.lro.com]


Theo

Re: doet mij dan maar een zulu

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 13:53
door Jurriaan
Veel liever de TDV8 dan de Zulu =)


Jurriaan.

Re: doet mij dan maar een zulu

Geplaatst: zo 15 mar 2009, 22:49
door Han BoV
Hallo,

Nu er toch "gedagdroomt" wordt over mogelijke "energieleveranciers" voor in het vooronder. Ik hoor hier eigenlijk nooit iemand over de 2.8i (6-lijn) die in Zuid Afrika in de BMW-tijd gebouwde defenders geplaatst werd aldaar. Dat lijkt mij wel een leuke combi!!

Groet Han,