aansluiten remdruk schakelaar 110
Geplaatst: do 09 jan 2014, 12:22
Beste Allemaal,
ben bezig met de laatste electrische "gremlins' uit de 110 te halen. Nou is er 1 ding waar ik niet helemaal uit kom. In de 110 lag een militaire kabelboom, maar heb deze vervangen door de civiele uitvoering uit de donor 90. In een 90 zit de remdrukschakelaar op het reservoir, en bij de 110 in het H-stuk op het schutbord. Bij de 90 zaten er 2 draden (beiden zwart met witte tracer) op 1 contact en een massa op het andere contact. Als ik het zo aansluit op de schakelaar in de 110 blijft het lampje in het dashboard permanent branden (ja, er is meer dan genoeg remdruk). Is het zo dat de beide zwarte draden met witte tracer apart op de schakelaar aangesloten moeten worden en de massa naar een massapunt gaat? En zit er dan een test functie op om te controleren of het lampje daadwerkelijk gaat branden bij te lage remdruk?
Alvast bedankt voor de input.
groeten
Joachim
ben bezig met de laatste electrische "gremlins' uit de 110 te halen. Nou is er 1 ding waar ik niet helemaal uit kom. In de 110 lag een militaire kabelboom, maar heb deze vervangen door de civiele uitvoering uit de donor 90. In een 90 zit de remdrukschakelaar op het reservoir, en bij de 110 in het H-stuk op het schutbord. Bij de 90 zaten er 2 draden (beiden zwart met witte tracer) op 1 contact en een massa op het andere contact. Als ik het zo aansluit op de schakelaar in de 110 blijft het lampje in het dashboard permanent branden (ja, er is meer dan genoeg remdruk). Is het zo dat de beide zwarte draden met witte tracer apart op de schakelaar aangesloten moeten worden en de massa naar een massapunt gaat? En zit er dan een test functie op om te controleren of het lampje daadwerkelijk gaat branden bij te lage remdruk?
Alvast bedankt voor de input.
groeten
Joachim