Pagina 1 van 1

wasgate via inlaat 300 dti

Geplaatst: wo 02 apr 2014, 22:52
door bert
orgineel is het zo
slangetje van wasgate en brandstofpomp zit op en net achter turbo. hier is de druk 1 bar, maar in het inlaat spruitstuk is hij dan 0,85 ofzoiets dus verlies.

wat ik gedaan heb.

het t stukje ertussen uit.
slangetje net na turbo naar br pomp laten zitten, cq vervangen zonder t stuk omdat ik wel wil dat hij met meer druk, lees vroeg meer brandstof krijgt.

slangetje vanaf t stuk naar wasgate weg.
dit vervangen door die plug achter op inlaatspruitstuk naar wasgate.
omdat ik wil dat de wasgate pas bedient wordt bij ook werkelijk 1 bar in het spruitstuk, dus iets langer door gaat.

simpel maar effektief zonder te schroeven (pascal ubags )

Mijn vraag is de nipels met de juiste schroefdraad en punstuk, zowel in de inlaat als het t-stukje na de turbo, wie weet raad ?