Af en toe een shitprobleempje. Ik duw op de rem en de zekering klapt eruit. Dan is de pook ook niet meet uit z'n p-stand te krijgen.
Ik heb een Amerikaanse versie van de RR 3.9 v8. Zekering B1 zekert alleen de remlichten volgens het boekje, maar er zit meer achter volgens mij.
Ik denk aan een probleem in de bedrading of de schakelaar bij het rempedaal.
De solenoid die de pook vrijgeeft of blokkeert heb ik uitgesloten. Toen ik deze loskoppelde klapte de zekering er weer uit.
Even later geen probleem meer, terwijl de auto niet had gereden.
Erg lastig probleem dat wel en niet aanwezig is. Als je wilt doormeten doet alles het perfect, dus niets te meten.
Nu denk ik eraan de solenoid eruit te halen, zodat ik in ieder geval kan rijden als hetrobleem zich voordoet.
Iemand ervaring hiermee ? Kan dat zonder het hele pookhuis eruit te halen ?
Groet, Mischa