Dit ie een bericht voor Martijn, die net een 2.5 heeft laten inbouwen door ron b.
Ik sprak vanochtend ron b, hij bood me jullie oude motorblok( 2.25 diesel) aan.
Naar zijn zeggen is het blok goed in orde met dien verstande dat de achterste krukaskeerring lekt.
Ik weet dat ron zeer betrouwbaar is , maar toch zou ik het fijn vinden iets te horen over deconditie van het blok uit de mond van de vorige eigenaar.
Ben benieuwd!
Roelof
Die zijn onderweg
Re: Die zijn onderweg
Dag Roelof, hier de vorige eigenaar
Ja het blok loopt mooi, verbruikt geen olie, altijd 1 op 10 gereden. Wel rookte hij als je bijv. in de Ardennen naar beneden rijdt. De auto gaat dan steeds harder en dan remt ie af op de motor, onverbrande diesel, tja ik vond het op den duur te veel (vandaar ok dat Pierburgpompje, hielp iets ... of hoopte ik dat nou altijd te zien).
Inderdaad de krukas lekt voor een drup, achter meer. Geprobeerd met 'anti-lek' dat wat binnen de perken te houden ... Wie weet kan je er wat mee, blijft mooi hoe we onze wagens recyclen!!
Groeten Martijn

Inderdaad de krukas lekt voor een drup, achter meer. Geprobeerd met 'anti-lek' dat wat binnen de perken te houden ... Wie weet kan je er wat mee, blijft mooi hoe we onze wagens recyclen!!
Groeten Martijn
Re: Die zijn onderweg
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb goede afspraken met ron gemaakt.
Roelof
Ik heb goede afspraken met ron gemaakt.
Roelof