Pagina 1 van 1

RVS uitlaat vervolg

Geplaatst: do 24 okt 2013, 18:17
door Erik One-ten+LW op 't werk
Om even verder te gaan op dit topic; RVS uitlaat

Vandaag de One-ten maar eens onderhanden genomen, een nieuwe distributieriem en rollen gemonteerd. Daarna meteen een compleet nieuwe uitlaat gemonteerd (300tdi).
Ik was inmiddels weer eens mijn einddemper verloren (3de sinds ik de 110 heb), dus nu rvs eronder.
Set van DoubleS exhausts (Paddock). Pasvorm is prima, kon hem er makkelijk onder monteren, eerst alles los eronder en daarna vastgezet. Ik heb ervoor gekozen om de
middendemper te laten vervallen en heb daar een vervangingspijp voor gemonteerd (ook rvs).

Dus voor degene die nog twijfelen;
-Pasvorm is goed van de SS set van Paddock.
-Geluid in cabine neemt niet merkbaar toe bij weglaten middendemper.

Ik ben er tevreden mee en hopelijk gaat ie langer mee dan de vorige set(s).

Grtz. Erik


Re: RVS uitlaat vervolg

Geplaatst: do 24 okt 2013, 21:46
door theo bouwman
Zijn de bochten ook goed open bij deze uitlaat, of is de buis daar erg vervormd en dicht (plat ovaal gevormd?



Groeten Theo

Re: RVS uitlaat vervolg

Geplaatst: do 24 okt 2013, 22:19
door Mud Machine
Heb hem er ook onder en kan hem ook aanbevelen. Bochten zijn goed open en niet zo platgedrukt als die bij het spruitstuk van een V8.

Re: RVS uitlaat vervolg

Geplaatst: vr 25 okt 2013, 12:02
door Erik One-ten+LW op 't werk
Je kan de getrokken bochten natuurlijk wel goed zien, maar ze zijn wel mooi rond.
Zoals Mudmachine ook aangeeft is er van een te kleine binnenmaat geen sprake.

Grtz. Erik