starten
Re: starten
Te weinig accu-spanning? Losse accu-klemmen ? Startmotor stuk ? (En klikt de startmotor, of alleen het start-relais ? )
Meet de accu-spanning eens op de polen en op de startmotor (of als dat te lastig is op de accuklemmen) en kijk naar de waarden voor en tijdens het starten.
Marc
Meet de accu-spanning eens op de polen en op de startmotor (of als dat te lastig is op de accuklemmen) en kijk naar de waarden voor en tijdens het starten.
Marc
Hoi Bas,
Ik had laatst hetzelfde toen ik weer weg wilde rijden bij de benzinepomp, dus even een stressmomentje...
Het lag toen aan het rode stroomdraadje dat (van je contact) naar de starmotor ging: het stekkertje daarvan was simpelweg losgetrild van de starter.
Stekkertje erop drukken en starten maar! Kijk dus ff of alle elektra-draadjes nog vastzitten zoals ze horen te zitten.
Ik hoop dat het bij jou net zo simpel blijkt te zijn, succes dus
Groet, Ernst.
Ik had laatst hetzelfde toen ik weer weg wilde rijden bij de benzinepomp, dus even een stressmomentje...
Het lag toen aan het rode stroomdraadje dat (van je contact) naar de starmotor ging: het stekkertje daarvan was simpelweg losgetrild van de starter.
Stekkertje erop drukken en starten maar! Kijk dus ff of alle elektra-draadjes nog vastzitten zoals ze horen te zitten.
Ik hoop dat het bij jou net zo simpel blijkt te zijn, succes dus

Groet, Ernst.
Marc-my-Words Schreef:
-------------------------------------------------------
> Te weinig accu-spanning? Losse accu-klemmen ?
> Startmotor stuk ? (En klikt de startmotor, of
> alleen het start-relais ? )
> Meet de accu-spanning eens op de polen en op de
> startmotor (of als dat te lastig is op de
> accuklemmen) en kijk naar de waarden voor en
> tijdens het starten.
>
> Marc
Hoe weet ik of het de startmotor of het relais is
-------------------------------------------------------
> Te weinig accu-spanning? Losse accu-klemmen ?
> Startmotor stuk ? (En klikt de startmotor, of
> alleen het start-relais ? )
> Meet de accu-spanning eens op de polen en op de
> startmotor (of als dat te lastig is op de
> accuklemmen) en kijk naar de waarden voor en
> tijdens het starten.
>
> Marc
Hoe weet ik of het de startmotor of het relais is