Beste mensen,
Volgens mij is mijn Laro 110 behekst ofzo....nog steeds bezig ivm het rare grommende krakende geluid onder mijn laro..is eR weer wat nieuws.....nu kan soms niet schakelen omdat de pook geblokkeerd wordt en hij blijft gas geven als je het gas los laat..beetje lullig als je wilt afremmen en terug schakelen..het enige wat ik dan kan doen is koppeling in en de auto uit doen.....kan toch niet de manier zijn..
Iemand ervaring met dit?
wordt er een beetje verdrietig van.
James uit almelo
niet kunnen schakelen en het gas blijft hangen!
Re: niet kunnen schakelen en het gas blijft hangen!
Geen paniek, wat betreft het gas, dat kan volgens mij op 3 plekken blijven hangen:
- Het pedaal (of specifiek de veer daarvan) (was bij mij het geval laatst)
- De kabel zelf
- De regelaar op het blok zelf
Wat betreft niet kunnen schakelen, zit je pook echt muurvast of kan je niet schakelen omdat wellicht je koppeling niet helemaal loskomt?
Groet
- Het pedaal (of specifiek de veer daarvan) (was bij mij het geval laatst)
- De kabel zelf
- De regelaar op het blok zelf
Wat betreft niet kunnen schakelen, zit je pook echt muurvast of kan je niet schakelen omdat wellicht je koppeling niet helemaal loskomt?
Groet
Hoi Lucas,
Hij zit dat echt vast en dan blijft het gas ook hangen...als je gewoon kan schakelen dan is er ook geen probleem met het hangende gas...de pedaal komt gewoon omhoog als hij blijft gasgeven....
Groet
Hij zit dat echt vast en dan blijft het gas ook hangen...als je gewoon kan schakelen dan is er ook geen probleem met het hangende gas...de pedaal komt gewoon omhoog als hij blijft gasgeven....
Groet
Huh?, en is wat voor motor praten we over, is het gas eletronisch geregeld?
Psies...huh.....dat dacht ik ook...gewoon een 2.5 na uit 86.....niks meer niks minder....
Eerst was het wel eens als je wou weg rijden en de laro starte dan ging hij gewoon rijden als of je gas gaf...
Snap je dat ik denk...WTF IS DIT,!!!
Eerst was het wel eens als je wou weg rijden en de laro starte dan ging hij gewoon rijden als of je gas gaf...
Snap je dat ik denk...WTF IS DIT,!!!
Mmm ik heb dat (bij een 300Tdi Disco) onlangs allemaal ingebouwd en gaskabel is een draadje ala handrem van een fiets naar de de motor en koppeling is een hydraulisch systeem met de cylinders en een drukleiding, daar zit weinig connectie tussen. of het moet ergens direct bij de pedalen zitten.
Maareh haal de gaskabel eens los van het bedoel en de motor en kijk eens of een van de 3 zaken blijft hangen?
Maareh haal de gaskabel eens los van het bedoel en de motor en kijk eens of een van de 3 zaken blijft hangen?