Landrover voor Naturalis

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jonathan

Landrover voor Naturalis

Bericht door Jonathan »

Wie o wie kent de eigenaar van de ex- Naturalis Landrover.
Deze is van 2008 tot 2010 tentoongesteld in Naturalis in Leiden.
Na afloop is deze opgehaald door een Landrover liefhebber uit Limburg (lid van een club). Echter wil Naturalis weer een tentoonstelling houden met deze speciaal geprepareerde Landrover (in 2 delen) en ben ik alle gegevens kwijt van deze meneer.

Kan iemand mij helpen aan naam en adres van hem? Ik dacht aan ene Niek uit omgeving Roermond??
Frans Bonnes

Re: Landrover voor Naturalis

Bericht door Frans Bonnes »

De enige Niek in Limburg die ik ken is PaNiek en die is/was lid van de LRCH.
Zoek maar op zijn naam voor een PB
Henkjan

Bericht door Henkjan »

He Jonathan,
Dat was zeker de land rover die gebruikt is voor de Wilden Beesten tentoonstelling. Mijn vriendin was daar vanuit Naturalis bij betrokken en zal morgen even kijken of zij nog gegevens kan terug vinden. Ik wist niet dat ze weer op zoek waren naar een land rover voor een tentoonstelling.

groet
Henkjan
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Daar heb ik een keer een artikel over geplaatst in ons clubblad de Overdrive. Ik zal eens gaan spitten in het archief.................

Groeten neef Henk

neef Henk

Bericht door neef Henk »

Jonathan, geef mij maar een persoonlijk berichtje en ik breng je in contact met de huidige eigenaar.

Groeten neef Henk

Joris

Bericht door Joris »

Grappig

Ik heb destijds de land rover verkocht aan het bedrijf dat de land rover heeft aangepast voor naturalis

Groet,

Joris
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Henk, in welke Overdrive stond het, hoef ik zelf niet meer te gaan zoeken.

Frans.

PS, geen problemen gehad onderweg met de motor?
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Frans Bonnes Schreef:
-------------------------------------------------------
> Henk, in welke Overdrive stond het, hoef ik zelf
> niet meer te gaan zoeken.

Jaargang 19 nr 4

> Frans.
>
> PS, geen problemen gehad onderweg met de motor?

De motor was een slecht gepoetst pareltje, een nieuwe accu erin en dat was alles! Had pas 9700km op het klokkie staan, nu staat ie op 11550km. Het bleek ook nog eens om een limited edition te gaan dus mooie leren zadeltassen erbij en wat extra chroom. Helaas heeft de motor een jaar buiten gestaan waardoor er wat roest op zit en het chroom is aangetast door de zeelucht. Ik ga eerdaags eens kijken of daar nog wat aan te doen is.

Gr. neef Henk
johan

Bericht door johan »

grappig.

Ik heb deze auto eens achter op vrachtauto van het leger zien staan. Deze reed toen op de A4 bij Schiphol. Dit moet meer dan 10 jaar geleden zijn toen je nog niet altijd een digitale camera bij had.

Ik heb me altijd afgevraagd waar deze vandaan kwam en waar het voor gediend heeft. Wat is het verhaal hierachter ??
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Deze LR is aangepast, door midden gezaagd zodat deze in de lift paste van het museum Naturalis. Ook werd alles kindvriendelijk gemaakt (gaatjes gedicht, electra verwijdert etc etc) want hij werd gebruikt als speeltoestel voor de tentoonstelling "Wildebeesten". Later toen de tentoonstelling was afgelopen is de LR te koop aangeboden op marktplaats echter de bieders reageerden niet en uiteindelijk kreeg een clublid van het DLRR de LR zodat de wagen een goed tehuis kreeg. Dit lid is nu op de hoogte dat de wagen weer wordt gezocht en ik heb beide met elkaar in contact gebracht.

Groeten neef Henk

Jonathan

Bericht door Jonathan »

Bedankt voor de reacties,

Het is gelukt, maar hij moet er nog even over nadenken. Hij is 'm een jaar kwijt!

Mvg,
Jonathan
jan.R

Bericht door jan.R »

naambordje erbij en eeuwige roem .en voor een jaar je auto overdekt stallen.
Plaats reactie