Stuur komt niet geheel terug?
Geplaatst: di 14 mei 2013, 17:55
Ik weet het ff echt niet meer dus ben jullie zeer dankbaar voor goede raad hints en tips.
Plots komt na een bocht mijn stuur niet meer compleet terug naar de recht positie ( en moet ik dus bij sturen na een bocht)
Mijn stuur blijft een kwart naar links of rechts staan?
Om mijn spoorstang heen zat een soort aliminium hoekje waar de spoorstang tegen aan liep ( hoekje zit met 2 boutjes vast en is ter bescherming van dat je hem niet kompleet krom rijd als je deze ergens raakt)...,. om zeker te weten of dat de dit niet de dader was? ff weggehaald en proef gereden.... had het gevoel dat het wel iets wegnam maar nog steeds draaid mijn stuur het laatste stuk zeer twijfel achtig terug en blijft steken op een kwart.
Uit spoor of toespoor? las ergens dat de wielen 2 mm toespoor moeten hebben???? maar als ze op nul staan ook prima is en banden minder slijtage hebben? de voorste wielen stonden op 2mm uitspoor heb ze nu op 2mm toespoor gezet... maar beide opties geeft niet het gewenste resultaat en maakt geen verschil...( zal ze dus waarschijnelijk ook op nul zetten)
ook de bout op het bekrachtigd stuurhuis heb ik een heel klein beetje losser gedraaid.... stuurt nu iets soepeler ( geen speling op het stuur dus niet te los wat slijtage veroorzaakt) nog steeds geen gewenst resultaat....
WEET HET DUS NU ECHT NIET MEER ??????
BVD Groetjes Tonny
Plots komt na een bocht mijn stuur niet meer compleet terug naar de recht positie ( en moet ik dus bij sturen na een bocht)
Mijn stuur blijft een kwart naar links of rechts staan?
Om mijn spoorstang heen zat een soort aliminium hoekje waar de spoorstang tegen aan liep ( hoekje zit met 2 boutjes vast en is ter bescherming van dat je hem niet kompleet krom rijd als je deze ergens raakt)...,. om zeker te weten of dat de dit niet de dader was? ff weggehaald en proef gereden.... had het gevoel dat het wel iets wegnam maar nog steeds draaid mijn stuur het laatste stuk zeer twijfel achtig terug en blijft steken op een kwart.
Uit spoor of toespoor? las ergens dat de wielen 2 mm toespoor moeten hebben???? maar als ze op nul staan ook prima is en banden minder slijtage hebben? de voorste wielen stonden op 2mm uitspoor heb ze nu op 2mm toespoor gezet... maar beide opties geeft niet het gewenste resultaat en maakt geen verschil...( zal ze dus waarschijnelijk ook op nul zetten)
ook de bout op het bekrachtigd stuurhuis heb ik een heel klein beetje losser gedraaid.... stuurt nu iets soepeler ( geen speling op het stuur dus niet te los wat slijtage veroorzaakt) nog steeds geen gewenst resultaat....
WEET HET DUS NU ECHT NIET MEER ??????
BVD Groetjes Tonny