oldtimerhandelaren opgelet...
Ga naar de site van minister van financien en ga naar het contaktformulier, en leg daar een schadeclaim neer.
Dit is een mooie actie tegen het kromme beleid van mensen met een domme kronkel in het hoofd die bij financien werken, en zonodig de oldtimers willen laten betalen, eerst zgn voor het milieu, maar nu gaat het toch om onze centen.
schadeclaim financien oldtimer
Re: schadeclaim financien oldtimer
dit heb ik ook overwogen om te doen, niet voor de toekomst, als ik wegenbelasting moet betalen, maar als hun de wet veranderen, zijn mijn 2 opgeknapte defenders niets meer waard.
mijn verlies p stuk 20000 euro.
dus effe 40000 euro schade.
wie weet hoe dit te claimen
op de polis allrisk staat al uitsluitsel waarde vermindering, he wat jammer.
wie weet hoe en wat om de staat ter verantwoording te roepen,
er zullen vast en zeker, destijds met dat grijskenteken uitspraken zijn gedaan hieromtrent, weet iemand een rechtelijke uitspraak.
als ik weet hoe, wil ik dit best doen. tijd en geld, heb ik er voor over, het gaat mij om het emotioneele wat de staat met ons kan maken en breken. zonder daar verantwoordelijk voor te zijn.
dus zijn er die weten hoe dit aan te pakken, ik hoor het graag.
mvg pascal
mijn verlies p stuk 20000 euro.
dus effe 40000 euro schade.
wie weet hoe dit te claimen
op de polis allrisk staat al uitsluitsel waarde vermindering, he wat jammer.
wie weet hoe en wat om de staat ter verantwoording te roepen,
er zullen vast en zeker, destijds met dat grijskenteken uitspraken zijn gedaan hieromtrent, weet iemand een rechtelijke uitspraak.
als ik weet hoe, wil ik dit best doen. tijd en geld, heb ik er voor over, het gaat mij om het emotioneele wat de staat met ons kan maken en breken. zonder daar verantwoordelijk voor te zijn.
dus zijn er die weten hoe dit aan te pakken, ik hoor het graag.
mvg pascal
Re: schadeclaim financien oldtimer
Ik geef je geen kans.
Een paar jaar geleden toen de grijs kenteken regeling voor particulieren werd afgeschaft werden de bussen ook een stuk minder waard, en massaal omgebouwd naar camper.
Ik had toen een transporter, nog gedemonstreerd in Den Haag, hele optocht met bussen er naar toe gehad, niks geholpen. Particulieren met een grijs kenteken bus werden voor geel aangeslagen.
Er werd een pot gemaakt waar je in kon storten en waarvan een rechtszaak tegen de overheid werd gefinancierd, de enige die hier rijker van werden waren de advocaten, rechtszaak verloren.
Toen de taxi wet werd ingevoerd zijn de nummers in een x bijna niks meer waard geworden daar hebben sommige mensen tonnen op verloren.
Helaas vergoed de overheid niet de marktwaarde , dat is een stuk risico wat je neemt en wat je moet beseffen in Nederland dat niks zo veranderlijk is als de politiek.
Als we dat alles konden claimen zou Nederland allang failliet zijn.
Een paar jaar geleden toen de grijs kenteken regeling voor particulieren werd afgeschaft werden de bussen ook een stuk minder waard, en massaal omgebouwd naar camper.
Ik had toen een transporter, nog gedemonstreerd in Den Haag, hele optocht met bussen er naar toe gehad, niks geholpen. Particulieren met een grijs kenteken bus werden voor geel aangeslagen.
Er werd een pot gemaakt waar je in kon storten en waarvan een rechtszaak tegen de overheid werd gefinancierd, de enige die hier rijker van werden waren de advocaten, rechtszaak verloren.
Toen de taxi wet werd ingevoerd zijn de nummers in een x bijna niks meer waard geworden daar hebben sommige mensen tonnen op verloren.
Helaas vergoed de overheid niet de marktwaarde , dat is een stuk risico wat je neemt en wat je moet beseffen in Nederland dat niks zo veranderlijk is als de politiek.
Als we dat alles konden claimen zou Nederland allang failliet zijn.