kabelboom
kabelboom
dag prikkers ,
kan iemand mij helpen aan een kabelboom met zekeringkast voor een defender 110 van 1985 waar een 300tdi in komt ?
liefst met steek zekeringen , volgens mij kan een 90 er ook in daar de kabel naar achter appart is.
graag reactie op ben_1970@hotmail.com
groet
ben
kan iemand mij helpen aan een kabelboom met zekeringkast voor een defender 110 van 1985 waar een 300tdi in komt ?
liefst met steek zekeringen , volgens mij kan een 90 er ook in daar de kabel naar achter appart is.
graag reactie op ben_1970@hotmail.com
groet
ben
Re: kabelboom
Kijk hier eens
Nieuwe Defender kabelboom.
tegen meerprijs kun je de kabelboom uitbreiden en laten aanpassen met b.v. een moderne zekering kast, radio voor bereiding, verstraler bedrading, motor conversie etc etc
Dit bedrijf maakt o.a. ook de nieuwe kabelbomen voor de series one's die nut and bolt restouratie ondergaan, zij kunnen de kabel boom iedentiek maken aan het origineel tot op het materiaal aan toe of voledig naar jouw wens.
Kost even wat centjes , maar dan heb je ook wat en het is wel veilig en betrouwbaar.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Nieuwe Defender kabelboom.
tegen meerprijs kun je de kabelboom uitbreiden en laten aanpassen met b.v. een moderne zekering kast, radio voor bereiding, verstraler bedrading, motor conversie etc etc
Dit bedrijf maakt o.a. ook de nieuwe kabelbomen voor de series one's die nut and bolt restouratie ondergaan, zij kunnen de kabel boom iedentiek maken aan het origineel tot op het materiaal aan toe of voledig naar jouw wens.
Kost even wat centjes , maar dan heb je ook wat en het is wel veilig en betrouwbaar.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Ik heb er al twee complete kabelbomen gekocht en een paar motor kabelboompjes. Zeer mooie producten en kundige mensen.
Ook als je wat anders wil begrijpen ze je en fixen het voor je.
Ik ga er nu een kabelboom voor de Serie 1 bestellen
Gerard
Ook als je wat anders wil begrijpen ze je en fixen het voor je.
Ik ga er nu een kabelboom voor de Serie 1 bestellen

Gerard
Hoi,
Zoals Andrew al aan gaf [www.autosparks.co.uk] daar heb ik mijn draadboom ook laten maken met een steek zekeringen kast voor een 300 tdi.
Heb een motor wissel gedaan van een V8 naar 300 TDI in een 110 van 86.
grr noudje
Zoals Andrew al aan gaf [www.autosparks.co.uk] daar heb ik mijn draadboom ook laten maken met een steek zekeringen kast voor een 300 tdi.
Heb een motor wissel gedaan van een V8 naar 300 TDI in een 110 van 86.
grr noudje
ik heb 2 kabelbomen liggen uit een 110, 1 van een 2.5NA, en 1 die gebruikt is voor een 300Tdi(deze ga ik zelf weer gebruiken)
al zou ik de andere even op moeten zoeken om te kijken in wat voor staat die is.
Gr Bauke
Land Rover One-Ten 1984 2.5NA [Restauratie] naar 300Tdi
Land Rover Series 3 109 Ex-Defensie 2.25D
al zou ik de andere even op moeten zoeken om te kijken in wat voor staat die is.
Gr Bauke
Land Rover One-Ten 1984 2.5NA [Restauratie] naar 300Tdi
Land Rover Series 3 109 Ex-Defensie 2.25D
Autosparks idd en dan de jongste standaard 200 TDi draadboom nemen (200 TDi KA 022209 - MA 962814), die past zondermeer voor 300 TDi, heb ik ook gedaan, bijkomend voordeel zijn o.a. de steekzekeringen en voorbereiding op meerdere leuke aanvullingen als interval ruitenwisser en dergelijke.
Betaal je ook geen meerprijs voor en past een op een.
Gert-Jan.
Betaal je ook geen meerprijs voor en past een op een.
Gert-Jan.
dank voor de reacties,
Ik zou liever een goede gebruikte hebben met idd steek zekeringen , een nieuwe vind ik eigenlijk te duur voor wat het is .
Ik heb eigenlijk alleen dashbord deel nodig met de zekeringkast .
het meeste zie ik op tegen alle connectors , anders had ik hem zelf wel opnieuw bedraad .
De huidige zekering kast is er ook in geknutselt , drie kleuren en stekkertjes op 10 cm draad
Het mooiste zou zijn als iemand van jullie mij zou kunnen helpen met een kabelboom en zekering kast voor mijn auto.
Het kabelboompje in het chassis heb ik al van van dam uit rhenen gekregen , zit hier trouwens een plastic buis omheen als ie het chassis in gaat of gaat alleen de getapete draadboom er zo in ?
gr ben
Ik zou liever een goede gebruikte hebben met idd steek zekeringen , een nieuwe vind ik eigenlijk te duur voor wat het is .
Ik heb eigenlijk alleen dashbord deel nodig met de zekeringkast .
het meeste zie ik op tegen alle connectors , anders had ik hem zelf wel opnieuw bedraad .
De huidige zekering kast is er ook in geknutselt , drie kleuren en stekkertjes op 10 cm draad

Het mooiste zou zijn als iemand van jullie mij zou kunnen helpen met een kabelboom en zekering kast voor mijn auto.
Het kabelboompje in het chassis heb ik al van van dam uit rhenen gekregen , zit hier trouwens een plastic buis omheen als ie het chassis in gaat of gaat alleen de getapete draadboom er zo in ?
gr ben