Off road routes Noord-Brabant

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
WillemJ

Off road routes Noord-Brabant

Bericht door WillemJ »

Beste liefhebbers,

A.s. zondag stond er een off road rit op de planning, georganiseerd door 4x4 Anders. Echter, de rit is afgeblazen door de te weinig animo. Nu moet er zondag toch kostte wat het kost gereden worden . Is er iemand bekend met in locaties in midden of west Brabant waar het leuk terreinrijden is? Of hij iemand wellicht een oud routeboek liggen van een rit in genoemde regio?

Groet,
Willem
Erik Oosterhof

Re: Off road routes Noord-Brabant

Bericht door Erik Oosterhof »

Ja zunt was dat, dat was drie km van mij huis af..
defendertje90

Bericht door defendertje90 »

2 februari is er een middag/ avond rit vanaf de zelfde locatie in mariahout. afstond 135km zwaarte bij vriezen licht tot middel en bij dooi middel tot zware stukken van wat ik heb gehoord. Misschien is dat iets voor je

Mocht je dat niet af willen wachten en zondag toch gaan rijden ben je hier welkom (moet nog even afwachten of mijn andere afspraak doorgaat of niet dus weet niet zeker of ik thuis ben)
Als ik thuis ben wil ik je gerust een dag hier door de omgeving loodsen (als ik tenminste mee mag rijden in je auto) Omgeving tussen Tilburg en Eindhoven.

Mail me anders even op roybruurs(at)hotmail(dot)com

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25/01/2013 17:59 door defendertje90.
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Een rit van 135 km? Dat is nogal wat. Als ie 's avonds begint dan heb ik d'r wel zin in. Kijken of ik van het vrouwke weg mag.

Gr, Bart
defendertje90

Bericht door defendertje90 »

laat maar even weten Bart dan regel ik het even voor je (als opgeven nog mogelijk is want er is veel animo

ps bram en leon komen ook dus er zijn nog wat kamelen
Plaats reactie