help 2.5n/a inbouw
Geplaatst: wo 26 dec 2012, 17:52
Ik ben een 2.5n/a aan het inbouwen in een serie III exdef (2.25D 24v).
Na een ongelofelijk geklooi eindelijk de motor aan de bak hangen (lt76).
Nu ligt de motor schuin naar achter.
Om de motor in de linker (bestuurderskant) motorsteun te krijgen heb deze naar voren moeten verplaatsen.
Hiervoor zaten gaten in het onderblok, gelukkig.
De uitlaat sluit nu niet mooi aan, het verschil is gelijk aan de verplaating van de motorsteun.
Een bekend euvel?
Zijn de motorsteunrubbers van een S3 exdef dikker als van een standaard defender?
Dit zou kunnen verklaren waarom de motor schuin hangt.
Ik heb de rechtermotorsteun afgeslepen om een nieuwe te plaatsen.
Hoe moet het blok er nu in hangen?
Hart krukaspoelie onder het hart van de waterpomppoelie?
Kortom het zit erin maar heb nu een kleine uitdaging te gaan.
Groet,
Ronald
Na een ongelofelijk geklooi eindelijk de motor aan de bak hangen (lt76).
Nu ligt de motor schuin naar achter.
Om de motor in de linker (bestuurderskant) motorsteun te krijgen heb deze naar voren moeten verplaatsen.
Hiervoor zaten gaten in het onderblok, gelukkig.
De uitlaat sluit nu niet mooi aan, het verschil is gelijk aan de verplaating van de motorsteun.
Een bekend euvel?
Zijn de motorsteunrubbers van een S3 exdef dikker als van een standaard defender?
Dit zou kunnen verklaren waarom de motor schuin hangt.
Ik heb de rechtermotorsteun afgeslepen om een nieuwe te plaatsen.
Hoe moet het blok er nu in hangen?
Hart krukaspoelie onder het hart van de waterpomppoelie?
Kortom het zit erin maar heb nu een kleine uitdaging te gaan.
Groet,
Ronald