Autogordels RRC
Autogordels RRC
Waar kan ik ergens nieuwe goedgekeurde autogordels vinden voor mijn 86 RRC? Hij is vandaag goedgekeurd maar ik vind de gordels eigenlijk niet met zo fris...
Re: Autogordels RRC
Nieuw kan ik je niet vertellen, wel zijn er universele gordels te krijgen met goed keuring, deze kun je meestal krijgen via de automateriaalenzaak.
Of ze lang genog zijn voor achter kan ik je niet vertellen.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Of ze lang genog zijn voor achter kan ik je niet vertellen.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Zelfs ik kom er tekort.... Die van Discovery passen evt. ook (incl de klikker). Alleen zien ze er helaas niet uit als RRC-gordels, beetje te modern....
Gr, Bart
Gr, Bart
Over de 200 euro voor een gordel bij Vis en bij Brezan betaalde ik iets van 85 euro voor precies dezelfde
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
Bedankt...
Ik kan in Engeland ook nergens gordels vinden.. Ga eens langs een aantal autozaken hier in de buurt. Voelt toch wel prettig aan om na 25 jaar eens een setje nieuwe gordels erin te hangen (nu dat de remmen compleet vernieuwd zijn).
Ik kan in Engeland ook nergens gordels vinden.. Ga eens langs een aantal autozaken hier in de buurt. Voelt toch wel prettig aan om na 25 jaar eens een setje nieuwe gordels erin te hangen (nu dat de remmen compleet vernieuwd zijn).
Tom,
ik heb ze liggen, alleen zijn ze uit een Discovery, bezwaarlijk?
Gr, Bart
ik heb ze liggen, alleen zijn ze uit een Discovery, bezwaarlijk?
Gr, Bart