eerste ervaring
Geplaatst: za 13 okt 2012, 11:43
Met de High Ratio Transfer Case Kit van Aschroft.
De montage van de kit is appeltje eitje, alle pakkingen plus een paar te veel zitten er bij.
het meeste werk is het inzetten van alle tapeinde
Gisteren een stukje gereden en het is stiller met meer kracht van de motor, er gaat heel wat energie verloren in de overdrive merk ik nu, top van de 2500kg ambu 2a is nu 110 km/h, ook de velsertunnel weer uit
nadelen zijn er helaas ook
je rijd weg in wat vroeger zijn 2 was en dat vind de koppeling met name in het terrein niet echt leuk
verder is zijn 3 natuurlijk nog steeds te kort en dat betekend dat je berg op daar naar terug moet met een max van 75 km/h en dat is langzamer dan 4 zonder overdrive, scheelt net genoeg om in moeilijkheden te komen met die grote jongens op de weg van 500pk
denk dat het een goede zet geweest is maar alleen omdat ik perkins 4.236 heb, voor de 2.25 raad ik het af, dat motortje trekt het niet
De montage van de kit is appeltje eitje, alle pakkingen plus een paar te veel zitten er bij.
het meeste werk is het inzetten van alle tapeinde
Gisteren een stukje gereden en het is stiller met meer kracht van de motor, er gaat heel wat energie verloren in de overdrive merk ik nu, top van de 2500kg ambu 2a is nu 110 km/h, ook de velsertunnel weer uit
nadelen zijn er helaas ook
je rijd weg in wat vroeger zijn 2 was en dat vind de koppeling met name in het terrein niet echt leuk
verder is zijn 3 natuurlijk nog steeds te kort en dat betekend dat je berg op daar naar terug moet met een max van 75 km/h en dat is langzamer dan 4 zonder overdrive, scheelt net genoeg om in moeilijkheden te komen met die grote jongens op de weg van 500pk
denk dat het een goede zet geweest is maar alleen omdat ik perkins 4.236 heb, voor de 2.25 raad ik het af, dat motortje trekt het niet