Handige tips gevraagd
Geplaatst: vr 06 jul 2012, 20:21
Ja, ja, ik weet het: het is geen technisch hoogstandje, maar er blijft toch nog genoeg over om vreselijk verkeerd te doen natuurlijk...
Ik wil morgen namelijk de voorveren van m'n 110 vervangen om het hoogteverschil door het gewicht van de lier + bumper te neutraliseren.
De (HD) veren zijn verschillend in hoogte. De hoogste zal bedoeld zijn voor de berijderskant, neem ik aan.
Het gekke is echter dat op deze veer een draaggewicht van 5.200 kg vermeld staat en op de 'kortere' een draaggewicht van 5.300 kg. Klopt dat?
En dan de werkwijze...
Wat is de handigste aanpak? Wat is de juiste volgorde? Wat moet ik juist wél en wat juist níet doen...
Dank alvast!
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner
Ik wil morgen namelijk de voorveren van m'n 110 vervangen om het hoogteverschil door het gewicht van de lier + bumper te neutraliseren.
De (HD) veren zijn verschillend in hoogte. De hoogste zal bedoeld zijn voor de berijderskant, neem ik aan.
Het gekke is echter dat op deze veer een draaggewicht van 5.200 kg vermeld staat en op de 'kortere' een draaggewicht van 5.300 kg. Klopt dat?
En dan de werkwijze...
Wat is de handigste aanpak? Wat is de juiste volgorde? Wat moet ik juist wél en wat juist níet doen...
Dank alvast!
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner