koppeling V8
Geplaatst: ma 16 apr 2012, 14:48
Beste Prikkers,
Ik ben bezig mijn Defender V8 keuringklaar te maken en had een lekkende koppeling , om narigheid in de toekomst te voorkomen maar
besloten om alles te vervangen. m arr heb nu de volgende vragen.
A: klopt het dat er maar 1 type slave cilinder is voor de V8 ( heb een v8 met LT77 bak )
B: hoe heet dat kleine rubberslangetje dat van binnen kant spatbord naar de slave cilnder loopt (of het nummer ) ivm bestellen Paddock.
C: het uitbouwen van de hoofdcilnder was een lange klus daar ik heel moeilijk bij de onderste bout kom ? is er een gemakkelijke manier ?
misschien via onderkant dashbord ? zie daar wel 6 bouten zitten. De hoofdcilinder zit nu in een soort metalen frame.
gr
Harry
Ik ben bezig mijn Defender V8 keuringklaar te maken en had een lekkende koppeling , om narigheid in de toekomst te voorkomen maar
besloten om alles te vervangen. m arr heb nu de volgende vragen.
A: klopt het dat er maar 1 type slave cilinder is voor de V8 ( heb een v8 met LT77 bak )
B: hoe heet dat kleine rubberslangetje dat van binnen kant spatbord naar de slave cilnder loopt (of het nummer ) ivm bestellen Paddock.
C: het uitbouwen van de hoofdcilnder was een lange klus daar ik heel moeilijk bij de onderste bout kom ? is er een gemakkelijke manier ?
misschien via onderkant dashbord ? zie daar wel 6 bouten zitten. De hoofdcilinder zit nu in een soort metalen frame.
gr
Harry