Deurubbers RRC LSE
-
Mark
Deurubbers RRC LSE
Morrie,
Ik ben opzoek naar nieuwe deurrubbers ( doorseals) voor mijn RRC LSE van '93. Deze zijn niet meer nieuw leverbaar maar kan iemand mij een tip geven waar ik deze kan krijgen of is er een goede vervanging. Als ik nu rijd dan tocht het zo in de auto en bij hoog water loop t het naar binnen en dat is lastig in deze nogal natte periode van het jaar.
Grtz,
Mark
Ik ben opzoek naar nieuwe deurrubbers ( doorseals) voor mijn RRC LSE van '93. Deze zijn niet meer nieuw leverbaar maar kan iemand mij een tip geven waar ik deze kan krijgen of is er een goede vervanging. Als ik nu rijd dan tocht het zo in de auto en bij hoog water loop t het naar binnen en dat is lastig in deze nogal natte periode van het jaar.
Grtz,
Mark
-
EvertRRC3.9
Re: Deurubbers RRC LSE
Mark, ik heb ze nog niet zolang terug, ik meen bij Paddock in Engeland besteld, weliswaar niet voor een LSE maar voor een 3.9 Vogue. Misschien is Rimmer Bros ook in Engeland ook een optie.
Succes! Evert
Succes! Evert
-
Mark
Evert,
ThankX, ik ga bij Paddock en Rimmer Bros even winkelen. Heb jij enig idee hoe lang het duurt voor dat het in NL is en hoe de betaling verloopt?
Grtz,
Mark
ThankX, ik ga bij Paddock en Rimmer Bros even winkelen. Heb jij enig idee hoe lang het duurt voor dat het in NL is en hoe de betaling verloopt?
Grtz,
Mark
-
arno
Goede vraag van Mark, maar weet iemand niet een goed passend rubber zo op de rol per meter te koop???
-
Edward
Van een RRC heb ik geen verstand, maar ik heb een rol van nummer 367 besteld voor mijn 130. [gorubber.nl]
De verstekken lijm ik gewoon met lijm van Würth die daarvoor is. Die zal ook wel bij de gewone automaterialenzaak te koop zijn.
De verstekken lijm ik gewoon met lijm van Würth die daarvoor is. Die zal ook wel bij de gewone automaterialenzaak te koop zijn.
-
EvertRRC3.9
Ik heb ze betaald met creditcard en binnen een week in huis, ik heb al diverse keren bij Rimmer diverse onderdelen besteld en ze hebben eenschitterende catalogus met echt alle onderdelen, via hun web site kan je tevens zien of het in voorraad is of niet meer leverbaar.
-
mark
Inmiddels de rubbers bij Rimmer Bros besteld, wel niet voor een LSE maar voor een 4 deurs en gebruik stukken van de oude runbbers om het bij de achterdeuren te verlengen en dit voor 4 deuren voor maar € 85,-
Grtz,
Mark
Grtz,
Mark
-
EvertRRC3.9
Ha Mark,mooi dat het gelukt is, ik heb er ook aangedacht om een deel van de oude rubber te hergebruiken. Het scheelt niet alleen in lekken maar ook in geluid. Succes verder!