standkachel inbouwen
-
walter
standkachel inbouwen
Rij een PUMA 110 SE XTECH, wil een standkachel inbouwen, heeft iemand hier ervaring mee, het is nogal vol voorin !
-
AadG
Re: standkachel inbouwen
Ik zou het laten doen.
De Puma zit inderdaad goed vol onder de kap.
Ik kan je van Noort klimaservice in Schiedam zeker aanraden.
Dat zijn echte vaklui.
(geen aandelen)
De Puma zit inderdaad goed vol onder de kap.
Ik kan je van Noort klimaservice in Schiedam zeker aanraden.
Dat zijn echte vaklui.
(geen aandelen)
-
Marc-my-Words
Tussen de radiator en het blok zit nog een boel loze ruimte -- je zou kunnen zeggen: er mist een cylinder -- maar 't is ook weer niet DE plek voor een standkachel.
Marc
Marc
-
Marchel
Hoi Walter,
Ik heb een oude defender met een oude standkachel (en dus veel ruimte). Ik bne een paar weken gleedne bij Perdok voertuigtechniek in Assen geweest voor een storing. Prima geholpen. Jouw opmerking ook gemaakt dat het bij een neiwue defender lastig wordt een standkache lin te bouwen. Volgens de ervaren monteur hier was dit geen probleem omdat modernere standkachels kleiner zijn en het ook nog mogleijk is met een losse waterpomp te gan werken waardoor op meerdere plaatsen kleinere hoeveelheden onderdelen ingebouwd worden. P.s: Perdok is dealer van Eberspacher. Inmiddels ben ik er achter dat Webasto en Eberspacher regelmatig dezelfde onderdelen gebruiken.
Succes.
M.vr.gr.
Marchel
Ik heb een oude defender met een oude standkachel (en dus veel ruimte). Ik bne een paar weken gleedne bij Perdok voertuigtechniek in Assen geweest voor een storing. Prima geholpen. Jouw opmerking ook gemaakt dat het bij een neiwue defender lastig wordt een standkache lin te bouwen. Volgens de ervaren monteur hier was dit geen probleem omdat modernere standkachels kleiner zijn en het ook nog mogleijk is met een losse waterpomp te gan werken waardoor op meerdere plaatsen kleinere hoeveelheden onderdelen ingebouwd worden. P.s: Perdok is dealer van Eberspacher. Inmiddels ben ik er achter dat Webasto en Eberspacher regelmatig dezelfde onderdelen gebruiken.
Succes.
M.vr.gr.
Marchel