Achterruitewisser aansluiting Defender 110
Geplaatst: vr 11 nov 2011, 15:15
Na mij al een tijdje geƫrgerd te hebben dat de achter ruitenwisser van mijn 110 (bj. '91) het niet deed (bij aankoop al het geval), toch maar besloten te zoeken naar de oorzaak hiervan. Bij het verwijderen van de kap bleek de motor erg warm te zijn dus ik nam aan dat ik blijkbaar de schakelaar op "aan" had staan.
Schakelaar om gezet en even iets tussendoor gedaan. Kom weer terug en nu was de motor niet meer om aan te raken zo warm! Stond de schakelaar dus toch gewoon op uit om te beginnen... Maar waarom wordt die motor dan zo warm?
Inmiddels heb ik een nieuwe achter ruitenwisser assembly gekocht bij Paddock, maar voor die ook per ongeluk naar de klote geholpen wordt wil ik graag even checken of de aansluiting bij de stekker klopt.
Dus:
Het is een 4 polige, ronde stekker met:
1 keer constant +
1 keer + die over de schakelaar op het dashboard loopt
2 keer -
Klopt dit?
Schakelaar om gezet en even iets tussendoor gedaan. Kom weer terug en nu was de motor niet meer om aan te raken zo warm! Stond de schakelaar dus toch gewoon op uit om te beginnen... Maar waarom wordt die motor dan zo warm?
Inmiddels heb ik een nieuwe achter ruitenwisser assembly gekocht bij Paddock, maar voor die ook per ongeluk naar de klote geholpen wordt wil ik graag even checken of de aansluiting bij de stekker klopt.
Dus:
Het is een 4 polige, ronde stekker met:
1 keer constant +
1 keer + die over de schakelaar op het dashboard loopt
2 keer -
Klopt dit?