Maar... Nu doet mijn heatermotor helemaal niets. Dus, ik dacht.... "zal vast contact hebben gemaakt, zekering eruit". Maar, de zekering lijkt ok en bij meten blijkt er, wat ik ook met de schakelaar bij het stuur doe, helemaal geen stroom bij de zekering te komen.
Nu zit ik in het repair manual schema's te bekijken (betreft een V8 met een 200TDI conversie) en zit ik me af te vragen..... Hoe loopt de stroom.
Daarom mijn vraag:
Waar hoort die zekering zijn spanning van te krijgen?
Wanneer ik in het schema kijk dan denk ik:
Vanuit contact schakelaar witte draad naar fusebox (naar meerdere fuses, niet alleen de heater), van daaruit paarsgroen naar schakelaar en vervolgens groengeel en groenslate (welke kleur is slate) naar motortje. Toch?
Als dat klopt is het toch vreemd dat ik geen stroom op die zekering krijg terwijl andere zekeringen wel spanning krijgen?
Alle ideeën om eea op te lossen zijn welkom.
Groeten,
Jan
Jan
Defender 110 stwg 200tdi maart 1986