Morrie allemaal,
Mijn '93 er RRC LSE heeft de laatste tijd een beetje problemen met opstaan en gedraagd zich als een oude kameel. Als we uitstappen zakt de auto weer snel naar beneden ( minuten) en blijft vaak rechtsvoor omhoog staan. Ik ben flink in de weer geweest met lekzoekspray op de balgen, slangen en ventielblok maar heb geen belletjes kunnen ontdekken. Ik krijg zdelf het idee dat zodra het contact uitgaat de ventielen in een tussenstand blijven hangen en daardoor afblazen/lekken.
Ik moet wel bekennnen dat ik achter niet goed boven op de balgen kon controleren.
Heeft iemand enig idee waar ik verder kan zoeken of ervaringen hiermee heeft, ik zou het namelijk jammer vinden om zonder slag of stoot de Air Suspension eruit te halen omdat ik nogal conservatief ben aard ( Engelse eigenschap:-))
Grtz,
Mark
Luchtveerring '93 er RRC LSE
-
Robbert
Re: Luchtveerring '93 er RRC LSE
Hoi Mark,
Kan zijn datje sensoren niet doen wat ze moeten doen. Of je hebt een lek in je aanvoer leidingen. En wat ook nog zou kunnen is dat je een vuiltje in de kleppen blok hebt zitten of de klep blijkt hangen, brandt het lichtje van je eas niet?
M.vr.gr.
Robbert
Kan zijn datje sensoren niet doen wat ze moeten doen. Of je hebt een lek in je aanvoer leidingen. En wat ook nog zou kunnen is dat je een vuiltje in de kleppen blok hebt zitten of de klep blijkt hangen, brandt het lichtje van je eas niet?
M.vr.gr.
Robbert