Pagina 1 van 1
polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: wo 21 sep 2011, 22:57
door jos
Beste RRC rijders,
Wie weet het wezelijke verschil tussen set KIT 0042K en KIT 0043AK van de Polybush set van merk Super Pro.
Het gaat mij om zekerheid te hebben dat mijn chassis voor 1986 is.( DAN MOET IK SET 0042K HEBBEN).
Wellicht dat er een kenmerk is waaraan je dit verschil kan zijn buiten het jaartal van het chassis en het typenummer van de bushes.
Heeft er iemand ervaring hiermee.
Alvast bedankt voor het reageren
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: wo 21 sep 2011, 23:09
door bowy
Heb je metrisch draad op je radiusarmen of heel fijn draad? Als je metrisch draad hebt moet je de na 86 versie hebben.
Gr. Bowy
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: wo 21 sep 2011, 23:10
door Lucas van Lierop
Heeft dat niet te maken wide vs small radius arms?
Groet
Lucas
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: do 22 sep 2011, 00:06
door jos
Hoi Bowy,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga dit even napluizen.
Ps de daktent is super.
Groet jos
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: do 22 sep 2011, 00:11
door bowy
Lucas dat klopt en makkelijk te spotten op basis van schroefdraad.
@ Jos, super, mooi dat hij weer intensief gebruikt word! Daarvoor zijn ze!
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: do 22 sep 2011, 14:25
door Mud Machine
Tenzij de bouten ooit vervangen zijn. Uitsluitsel door te meten wat de breedte is. 38mm voor oud en 45mm voor nieuwer type.
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: do 22 sep 2011, 15:09
door bowy
Mud Machine Schreef:
-------------------------------------------------------
> Tenzij de bouten ooit vervangen zijn. Uitsluitsel
> door te meten wat de breedte is. 38mm voor oud en
> 45mm voor nieuwer type.
Ik bedoel de draad op de radius armen zelf.......
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: vr 23 sep 2011, 00:26
door Mud Machine
Ik de bouten die er doorheen gaan. Van UNF naar metrisch veranderd bij de overgang van smal naar breed. Diameter is nagenoeg gelijk.
Re: polybush Super Pro Kit042K
Geplaatst: wo 26 okt 2011, 23:23
door Frank 110V8
bowy Schreef:
-------------------------------------------------------
> Lucas dat klopt en makkelijk te spotten op basis
> van schroefdraad.
>
> @ Jos, super, mooi dat hij weer intensief gebruikt
> word! Daarvoor zijn ze!
Dat blijkt dus niet zo te zijn, op de defender zitten armen met grof draad en een kop (waar de as omheen valt) van 48mm oude rubbers of een kop van 45mm nieuwe rubbers. Vraag mij niet hoe ik het weet.
Groet frank die nu een verschillend setje armen met nieuwe verkeerde bussen erin heeft liggen