hallo,
ik heb 2 weken terug een lier gekocht (superwinch lp 10000).
nu heb ik er een zelf gelaste bumber op zitten van dikwandige koker en hij zit wat hoger als de orginele.
de bumper is sterk genoeg daar twijfel ik niet over, maar moet ik mij aan bepaalde maten houden hoe hoog van de grond en hoever van de gril af of dat ik een stuk uit de gril moet snijden. en kan het invloed hebben op de keuring.
en moet de kabel geleider recht voor de rol of er iets onder. Misschien zijn er mensen met ervaring of die het zelfde gedaan hebben.
ik ga er morgen een begin aanmaken.
alvast bedankt.
trouwens hij moet op een defender van 1984
groet john franssen
,
lierbumper
-
Joost88
Re: lierbumper
Voor de apk mag je geen uitstekende scherpe delen hebben. Maar een afdekkap is al voldoende.
Ik denk dat je wagen ook niet langer mag zijn, maar als er geen lengte op kenteken staat is dat niet zo'n probleem lijkt me. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk dat je wagen ook niet langer mag zijn, maar als er geen lengte op kenteken staat is dat niet zo'n probleem lijkt me. Maar dat weet ik niet zeker.
-
bram-rrc
Re: lierbumper
als de onderkant bumer - wegdek te hoog wordt kan de keuring moeilijk doen. Maat weet ik niet.
Maar dan moet ie wel echt hoog zijn.
Bij mij ook iets te hoog, maar ziet ie door de vingers. Vertelde van een enorm hoge pick-up, die een balk oid onder zijn
bumper moest plaatsen om de afstand te verkleinen.
Maar dan moet ie wel echt hoog zijn.
Bij mij ook iets te hoog, maar ziet ie door de vingers. Vertelde van een enorm hoge pick-up, die een balk oid onder zijn
bumper moest plaatsen om de afstand te verkleinen.