marsland of richards chassis 90 V8
Geplaatst: zo 07 aug 2011, 02:08
Hallo, wie weet hoe het nu precies zit met marshland chassis?
De afgelopen vakantie hebben we zeer nuttig besteed door eerst een range rover koets te liften, vervolgens even een chassis wissel van een 110 te doen, was de eerste keer maar na 4 dagen reed ie weer, omdat we eigenlijk best lekker bezig waren hebben we mjin 90 uit de hoek getrokken, compleet in losse delen als een bosje mikado stokjes over de vloer verspreid.
Het plan is om de oude v8 te vervangen door een 3.9 met zf bak, hard top er af en soft top er op, het schutbord, bakje en stoelenbak staan ook al klaar om te worden gewisseld met de oude meuk, alleen het chassis is nu even een punt van overweging.
Laten stralen en spuiten na 1 outrigger vervangen te hebben is een optie, het blijft echter een oud chassis en kost ook 500, dus een nieuw gegalvaniseerd chassis van marshland klinkt ook wel goed.
Zag ook dat richards de nas of 50th uitvoering kan leveren.
Maar accepteert de rdw een marshland of richards chassis, kan ik na de wissel naar de rdw voor een nieuw nummer, is het overleggen van de aankoopfactuur voldoende?
Met de regelgeving omtrent belastinvrij rijden heb ik in dit geval niets van doen, de 90 is van 1988.
Alle info is welkom.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/08/2011 00:20 door eduard.
De afgelopen vakantie hebben we zeer nuttig besteed door eerst een range rover koets te liften, vervolgens even een chassis wissel van een 110 te doen, was de eerste keer maar na 4 dagen reed ie weer, omdat we eigenlijk best lekker bezig waren hebben we mjin 90 uit de hoek getrokken, compleet in losse delen als een bosje mikado stokjes over de vloer verspreid.
Het plan is om de oude v8 te vervangen door een 3.9 met zf bak, hard top er af en soft top er op, het schutbord, bakje en stoelenbak staan ook al klaar om te worden gewisseld met de oude meuk, alleen het chassis is nu even een punt van overweging.
Laten stralen en spuiten na 1 outrigger vervangen te hebben is een optie, het blijft echter een oud chassis en kost ook 500, dus een nieuw gegalvaniseerd chassis van marshland klinkt ook wel goed.
Zag ook dat richards de nas of 50th uitvoering kan leveren.
Maar accepteert de rdw een marshland of richards chassis, kan ik na de wissel naar de rdw voor een nieuw nummer, is het overleggen van de aankoopfactuur voldoende?
Met de regelgeving omtrent belastinvrij rijden heb ik in dit geval niets van doen, de 90 is van 1988.
Alle info is welkom.
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/08/2011 00:20 door eduard.