Gister bij het lassen aan mijn chassis vroegen Marcel en ik ons af waarom helemaal voor aan en helemaal achteraan het chassis dichtgelast is?
Aan de ene kant was namelijk dat plaatje rot (direct achter de voorbumper) en moest een nieuwe in en aan de andere kan ook een gaatje, wat beide kwam doordat er niet een goed afwateringspunt en vocht zit hier ophoopt.
Als hier een opening zit kan je m na het modderen makkelijk uitspoelen, en vervolgens doordat de rijwind door je hele chassis gaat is ie in een mum van tijd droog.
Is vast een reden voor, maar ik kan m zo niet bedenken.
Edit: Gaat over het chassis van de Series 3!
Rickske
14444.jpg --> mod_embed_images_loadimage('84a4a7d105dc0a8b5b747f501a7a278b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Flandrover.startpagina.nl%2Fsmoelenboek%2Ffotos%2Flandrover%2F14444.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/smoelenboek/fotos/landrover/14444.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Flandrover.startpagina.nl%2Fsmoelenboek%2Ffotos%2Flandrover%2F14444.jpg', '', 14261681, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Uiteraard kan ik strax in 2014 niet voor beiden de belasting ophoesten..
1978 Series3 109 Stawag 2,25Diesel 5brg "Burro"
1979 Range Rover Classic 3,5L V8 LPG "Amarillo"
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 07/07/2011 14:41 door Rickske.
Gat in chassis
-
bareld
Re: Gat in chassis
Die voorkanten is een bekend roestpunt omdat modder,vocht en vuil zich daar ophoopt. Gewoon een gat in boren en schoonspoelen
-
bram-rrc
Re: Gat in chassis
achter zitten ze er volgens mij wel orgineel, aan de voorkant heb ik ze erin geboord.
ook aan de onderkant van het chassis een paar gaten erbij en de orginele groter (orginele gaatjes zitten meteen verstopt)
ook aan de onderkant van het chassis een paar gaten erbij en de orginele groter (orginele gaatjes zitten meteen verstopt)