veerbussen rocky mauntain
Geplaatst: do 09 jun 2011, 02:40
dag iedereen,
omdat ik de achterbalk aan de landrover ga vervangen wegens roest,ligt de halve auto nu zowat uit elkaar.
Nu had ik een vraag over de veerbussen van rocky mauntain parabool veren. Omdat ik bij paddock
de achterbalk incl. 1/4 chassis(dus incl veerophanging) ga bestellen, moeten de achterveren los en
hier zijn de bussen van versleten aan beide zijde(mijn schuld, fout gemonteerd). Nu had ik eerder al
eens een vraag aan landro gesteld of deze hetzelfde zijn als van standaard bladveren, volgens rob is
dit niet zo. Echter volgens andere verhalen zijn de standaard veerbussen gewoon te gebruiken. Is er iemand
die hier een uitsluitend antwoord kan geven?
overigens het probleem dat de motor op 2 cil. loopt is nog niet opgelost(heb vorige week vrijdag hierover een
vraag gesteld).Ik ga de versnellingsbak er ook uit halen omdat de achteruit er wel eens uit springt en hij lekt bij de handrem,
nu is het makkelijk hem er zo uit te halen en denk ik dat ik dan ook maar eens de motor er uit haal(onder het motto
als ik toch eenmaal bezig ben). Kortom ben bezig met een klein leuk projectje
en als laatste vraag met waarschijnlijk het meest uiteenlopende antwoord:
wat is nou het beste roestpreventie product?
omdat ik de achterbalk aan de landrover ga vervangen wegens roest,ligt de halve auto nu zowat uit elkaar.
Nu had ik een vraag over de veerbussen van rocky mauntain parabool veren. Omdat ik bij paddock
de achterbalk incl. 1/4 chassis(dus incl veerophanging) ga bestellen, moeten de achterveren los en
hier zijn de bussen van versleten aan beide zijde(mijn schuld, fout gemonteerd). Nu had ik eerder al
eens een vraag aan landro gesteld of deze hetzelfde zijn als van standaard bladveren, volgens rob is
dit niet zo. Echter volgens andere verhalen zijn de standaard veerbussen gewoon te gebruiken. Is er iemand
die hier een uitsluitend antwoord kan geven?
overigens het probleem dat de motor op 2 cil. loopt is nog niet opgelost(heb vorige week vrijdag hierover een
vraag gesteld).Ik ga de versnellingsbak er ook uit halen omdat de achteruit er wel eens uit springt en hij lekt bij de handrem,
nu is het makkelijk hem er zo uit te halen en denk ik dat ik dan ook maar eens de motor er uit haal(onder het motto
als ik toch eenmaal bezig ben). Kortom ben bezig met een klein leuk projectje
en als laatste vraag met waarschijnlijk het meest uiteenlopende antwoord:
wat is nou het beste roestpreventie product?