Goedenavond,
Ik heb een 3.9 V8 gekocht en wil dit blok gaan reviseren om later uit te wisselen met mijn eigen blok.
Nu hebben meerdere mensen me geadviseerd om eerst het blok en de koppen af te laten persen, maar waar doe je dat?
weet iemand een adres in de omgeving van Gouda?
Groeten,
Peter
Blok en kop afpersen waar doe je dat?
-
Puffino
Re: Blok en kop afpersen waar doe je dat?
Of je ook een blok kunt laten afpersen geen idee. Koppen kun je laten doen bij motorrevisie bedrijven. Ik ken er geen in de buurt van Gouda, sorry.
Je weet wat afpersen van een kop betekent?
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Je weet wat afpersen van een kop betekent?
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
-
Davy
Hey Sander,
Ik trek (hopelijk) mijn kop er vandaag of morgen ook af, dus ben wel benieuwd naar je uitleg.
Davy
Ik trek (hopelijk) mijn kop er vandaag of morgen ook af, dus ben wel benieuwd naar je uitleg.
Davy
-
Paul Rasch
Beste Peter,
Een vertrouwd adres is Sutter Motorenfabriek, Kortenoord 63, 2911BD Nieuwerkerk aan den IJssel, 0180-314844.
Hebben er verstand van. Doen veel restauratie werk, hoewel de Rover V8 behoorlijk recht toe recht aan is.
Heb er destijds een Land-Rover 2L kop/zijklep laten reviseren (1950) en onlangs de koppen van mijn V8.
Je kan met hen precies afspreken wat je zelf doet en wat zij doen.
Laat vooral ook je inlaatspruitstuk en alle andere grote losse onderdelen ultrasoon reinigen. Komt er als nieuw uit.
Geen aandelen, wel goede ervaring.
Paul Rasch
Lekkerkerk
1950 80"
1982 109" Stage One V8
Een vertrouwd adres is Sutter Motorenfabriek, Kortenoord 63, 2911BD Nieuwerkerk aan den IJssel, 0180-314844.
Hebben er verstand van. Doen veel restauratie werk, hoewel de Rover V8 behoorlijk recht toe recht aan is.
Heb er destijds een Land-Rover 2L kop/zijklep laten reviseren (1950) en onlangs de koppen van mijn V8.
Je kan met hen precies afspreken wat je zelf doet en wat zij doen.
Laat vooral ook je inlaatspruitstuk en alle andere grote losse onderdelen ultrasoon reinigen. Komt er als nieuw uit.
Geen aandelen, wel goede ervaring.
Paul Rasch
Lekkerkerk
1950 80"
1982 109" Stage One V8
-
Crazymud
Dank jullie wel,
Nieuwerkerk is mooi in de buurt, ik zal die jongen eens bellen om mijn plannen door te nemen.
groeten,
Peter
Nieuwerkerk is mooi in de buurt, ik zal die jongen eens bellen om mijn plannen door te nemen.
groeten,
Peter