carburateur onderdelen V8

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michiel 109 V8

carburateur onderdelen V8

Bericht door Michiel 109 V8 »

Ola,

Heb onlangs veel uitgezocht voor nieuwe onderdeeltjes in m'n twee zenith's. Lang niet alle bedrijven verkopen deze spulletjes.
Ik kreeg een tip voor [www.burlen.co.uk]
Zij verkopen werkelijk ieder schroefje van de carburateurs, en voor niet veel. Waar bij anderen de sproeiernaald voor 25 pond verkocht word hebben zij 'm voor 15 pond incl, origineel! En vlot thuis geleverd dus chieltje is in zijn nopjes met nieuwe naalden.

Lang niet alle onderdelen staan op de site vermeld, gewoon ff mailen en je krijgt de partnummer + prijs terug.

Greetz,

Michiel
G men (Gargamel)

Re: carburateur onderdelen V8

Bericht door G men (Gargamel) »

Ken ze, heb toen ook gekeken; maar uiteindelijk besloten er een 4-barrel op te zetten.

Heb de oude carbs hier nog liggen, compleet met luchtkanalen en filter.
Mocht er nog iemand interesse in hebben .....

Gerrit
Dennis101

Re: carburateur onderdelen V8

Bericht door Dennis101 »

Dan houdt ik het wel bij BCCP, waar de naalden misschien wel wat duurder zijn maar waar ze de reparatieset voor mijn Weber 32/34 DMTL wel op voorraad hebben (en binnen een werkdag konden leveren).

De Weber DGV set voor een 2.25 motor van Burlen is ook erg leuk, maar ook bij Webcon of BCCP te koop.

Persoonlijk koop ik bij voorkeur in Nederland en wijk alleen uit naar Engeland als het hier niet te koop is.
Dat is eigelijk alleen het geval bij specifieke 101 onderdelen, hoewel daarvan meer in Nederland te koop is dan je zou verwachten.

Dennis B.
Plaats reactie