Pagina 1 van 1
Nut van de rubber pad links op de tunnel?
Geplaatst: ma 04 apr 2011, 03:04
door Davy
Vandaag alle vloeistoffen en smeerpunten weer eens nagelopen. Volgens het echelon handboek moet je de rubberen pad links op de tunnel (SIII 109) verwijderen om bij de niveauplug te komen. Deze zit (bij mij iig) veel te laag om er via dit gat bij te kunnen. Van onderen is deze iig veel gemakkelijker te bereiken. Heb ik een andere versnellingsbak? Of wat is anders het nut van dit gat op de tunnel?
Re: Nut van de rubber pad links op de tunnel?
Geplaatst: ma 04 apr 2011, 11:08
door die zijn onderweg
wat je zegt, nee er is geen ander nut voor dat gat mét pad, dan dat je die níet gebruikt! Volgens mij doet iedereen 'via-van-onderen-vullen'. grt Martijn
Re: Nut van de rubber pad links op de tunnel?
Geplaatst: ma 04 apr 2011, 11:58
door Geert
De nivo plug haal ik er van onder de wagen eruit, als ik hem opvul (dopje onder rubberpad bovenop de tunnel) dan kan ik door het gat in de zijkant van de tunnel zien waneer het eruit loopt. het is bij mij dus alleen een kijkgat, volgens mij zit hij daarom ook hoger dan de plug omdat je schuin naar beneden kijkt als je bijvult.
Geert